امام جمعه بهاباد:

تاسیس کمیته امداد یکی از برکات امام خمینی ره است / ترویج و نهادینه شدن فرهنگ احسان ونیکوکاری در جامعه

امام جمعه بهاباد به چهلمین سال تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ره و آغاز هفته احسان ونیکوکاری اشاره کرد و گفت:: تاسیس کمیته امداد یکی از برکات امام خمینی ره است.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۷۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ره اشاره کرد و اظهارداشت: کمک به هم نوع ونیازمندان نباید فراموش شود.
امام جمعه بهاباد به هفته احسان و نیکوکاری اشاره وبا بیان اینکه باید فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه ترویج شود خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری و فرهنگ کمک به هم‌نوعان در جامعه امری ضروری است.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با تسلیت وفات حضرت ام البنین و گرامی داشت تکریم مادران و همسران شهداء گفت::همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود، آن‌ها را براى انقلاب و دوران شکوفایى این سرزمین آماده مى‌کنند. چه‌بسا همسرانى که خود دارنده رتبه‌هاى علمى و سیاسى در کشور هستند و فرزندان آن‌ها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایى کشور سهیم شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، حماسه‌هاى جاویدى ساختند که قلم توانایى نوشتن آن‌را ندارد و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کردافزود: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیرزنان ایران‌زمین نبود، خدا مى‌دانست چه بر سر نهال نو پاى انقلاب مى‌آمد.
خطیب جمعه بهاباد به هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی اشاره کرد و گفت:: تاسیس نهاد امور تربیتی اقدامی ارزشمند از سوی شهیدان رجایی و باهنر بود.
وی با بیان اینکه امور تربیتی باید روح دانش آموزان را بپروراند، گفت: امور تربیتی در رشد اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان نقش قابل توجهی دارد.
گفتنی است محمدرضا صباغیان نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع نماز گزاران جمعه بهاباد حضورداشت.
ارسال نظرات