معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان:

با هدف آموزش و تربیت فعالان دانشگاهی به‌منظور آماد‌ه‌سازی برای تدریس نظریه اقتصاد مقاومتی و تبلیغ و ترویج این گفتمان در زاهدان برگزارشد

زاهد شیخی گفت:تلاش برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری ضرورتی مهم است که برای تحقق آن نیازمند آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح دانش اقشار جامعه هستیم
کد خبر: ۸۹۹۵۲۵۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: امروز دوره تربیت مدرس اقتصادمقاومتی با شرکت 170 فعال دانشجویی و فرهنگی و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد زاهدان به مدت یک روز در تالار علامه حلی این دانشگاه برگزارشد.

محمدرضا زاهدشیخی با بیان اینکه این دوره با 7 ساعت کلاس مفید در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، افزود: دکتر حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق استاد این دوره بود.

وی ادامه داد: آزمون این دوره به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در یک دوره 30 روزه مهلت دارند در این آزمون شرکت کنند.

زاهدشیخی افزود: کسانی که حدنصاب نمره را در این آزمون کسب کنند، گواهینامه پایان دوره و مربیگری درجه 3 اقتصاد مقاومتی اعطا می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاطر نشان کرد: گواهی پایان دوره از طرف انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی و مرکز مطالعات تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: تلاش برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری ضرورتی مهم است که برای تحقق آن نیازمند آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح دانش اقشار جامعه هستیم.

زاهدشیخی با اشاره به اینکه بار اصلی این وظیفه بر دوش نخبگان جامعه و به‌طور عمده جامعه حوزوی و دانشگاهی است، ادامه داد: این دوره با هدف جذب، آموزش و تربیت فعالان دانشگاهی به‌منظور آماد‌ه‌سازی آن‌ها برای تدریس نظریه اقتصاد مقاومتی و تبلیغ و ترویج این گفتمان، برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: تبیین ضرورت و اهداف اقتصاد مقاومتی، آشنایی با مفاهیم و واژگان کلیدی این گفتمان، افزایش سطح سواد و مهارت‌های اقتصادی، پاسخگویی به شبهات اقتصادی و تبیین نقش اقشار گوناگون جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین مباحثی است که در این دوره به شرکت‌کنندگان ارائه شد.
ارسال نظرات