معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

حمایت از صنایع صادرات‌محور با استرداد مالیات بر ارزش افزود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر استرداد مالیات بر ارزش افزوده بخش صادرات گفت: در صورت تصویب بودجه97، یک هزار و پانصد میلیارد تومان مشوق‌های صادراتی به صنایع اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۲۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سبیج هرمزگان،صادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم در هرمزگان و استقبال بخش خصوصی درحوزه شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: اخیرا هماهنگ شده و در کارگروه زیربنایی نیز مصوب شده که برای شهرک‌های خصوصی همانند شهرک‌های دولتی زمین با قیمت منطقه‌ای در اختیار قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر آن، حمایت‌ها و مشوق‌های صادراتی، مشوق‌های مربوط به زیرساخت‌ها، مشوق‌های فنی اعتباری در نظر گرفته شده که انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: همچنین در برنامه ششم، 10 درصد ورودی صندوق توسعه ملی را باید به صنایع کوچک اختصاص دهند که خوشبختانه عملیاتی کردیم.

نجفی همچنین تصریح کرد: اقدامات خوبی در سال آینده و سال‌های بعد در کشور با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بخشنامه کمک به صنایع صادرات محور از طریق بازگشت مالیات بر ارزش افزوده ابراز داشت: علاوه بر استرداد این مهم، برای سال آینده نیز در صورت تصویب بودجه، یک هزار و پانصد میلیارد تومان مشوق‌های صادراتی است که توافق شده بخشی عظیمی از آن به  صنایع کوچک اختصاص یابد.

ارسال نظرات