مسوول بسیج زنان در گفت‌وگو با «بسیج»:

به رسمیت شناختن اسرائیل توسط هر فردی با خشم ملت مواجه خواهد شد

اصلانی گفت: هر قدمی، هر قلمی و هر گفته‎ای که بخواهد سر سوزنی این رژیم جعلی را به رسمیت بشناسد مواجه با خشم ملت انقلابی ملت ایران می‎شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

مینو اصلانی مسوول سازمان بسیج زنان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات دوپهلوی یکی از مسئولین درباره سیاست ورزشی کشورمان در قبال رژیم جعلی اسرائیل تصریح کرد: آنچه که مسلم است هرگونه ارتباط با رژیم غاصب کودک‎کش صهیونیستی خط قرمز نظام است و هیچ کس اجازه اعمال نظر درباره این خط قرمز جمهوری اسلامی را ندارد.

مسوول سازمان بسیج زنان در توضیح این مطلب بیان داشت: وقتی ما با این رژیم جعلی بخواهیم مسابقه دهیم یعنی اینکه این رژیم را به رسمیت شناختیم، بنابراین هر قدمی، هر قلمی و هر گفته‎ای که بخواهد سر سوزنی این رژیم جعلی را به رسمیت بشناسد مواجه با خشم ملت انقلابی ایران می‎شود.

اصلانی با تاکید براینکه ملت ایران به شدت نسبت به هرگونه ارتباط با این رژیم جعلی حساسیت دارند خاطرنشان کرد: کسی حق ندارد به این خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه‎ای وارد کند، مسئولین نیز نباید از این خط قرمزها عبور کنند و باید مراقب اظهارنظرهای خود باشند تا مورد خشم ملت قرار نگیرند.

ارسال نظرات