فرماندار خرم‌آباد:

وجود ۱۱ هتل در شهرستان خرم‌آباد/ شهربازی کیو در نوروز تبدیل به پارکینگ می‌شود

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۱ هتل با ۶۷۵ تخت در خرم‌آباد وجود دارد و به‌احتمال‌قوی تا نزدیک نوروز دو هتل دیگر اضافه شود و ۴ اقامتگاه بوم گردی خرم‌آباد دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۷۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسد عبدالهی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۳۲ درصد از افرادی که به لرستان سفر کردند مهمان خرم‌آباد بودند اظهار داشت: حدود ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از جاذبه‌های خرم‌آباد بازدید داشتند.
وی افزود: از دلایل اهمیت خرم‌آباد همزمانی نوروز و بهار طبیعت که همین وضعیت آب و هوایی و سرسبزی زمینه جذب گردشگر را بیشتر می‌کند.
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به بر اینکه حدود ۵۰ درصد جاذبه‌های گردشگری لرستان در خرم‌آباد است بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های خرم‌آباد تاریخی بودن شهر است و از دیرباز محل سکونت انسان بوده است.
وی با اشاره به جاذبه‌های شهرستان و لزوم نگهداری توسط ارگان‌های مربوطه گفت:۷ نوع صنایع‌دستی در خرم‌آباد داریم که برای فروش آن سه منطقه در خرم‌آباد تعیین‌شده و در بحث موسیقی لرستان نیز در دو منطقه هتل شهرداری و باغ گلستان تعبیه‌شده است.
عبدالهی افزود: ۱۱ هتل با ۶۷۵ تخت در خرم‌آباد وجود دارد و به‌احتمال‌قوی تا نزدیک نوروز دو هتل دیگر اضافه شود و ۴ اقامتگاه بوم گردی خرم‌آباد دارد.
وی بابیان اینکه برای واقع اضطراری ورزشگاه تختی، نمایشگاه بین‌المللی و خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته‌شده است عنوان کرد: ۲۱۵ چادر شهرداری در ۴ پارک پیش‌بینی‌شده و ۹۱ مدرسه با ۸۹۷ کلاس درس در درجه‌یک و دو در خرم‌آباد پیش‌بینی‌شده است.
فرماندار خرم‌آباد بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان نیز آمادگی دارند افزود: بحث متکدیان و معتادان موردنظر است که سعی در جمع‌آوری و ساماندهی آن‌ها داریم.
وی گفت: اطلاع‌رسانی وضعیت بازار، ستاد تنظیم بازار، نظارت بر آبشار‌ها و ساماندهی آبشارها، ساماندهی ورودی‌های شهر، برگزاری نمایشگاه بهاره واحد با همکاری صنف موردنظر، کنترل قیمت نان، کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد ازجمله مواردی است که بهتر است مدنظر باشد.
عبدالهی بابیان اینکه ترمینال برون‌شهری با حضور وزیر افتتاح شد، اما به بهره‌برداری نرسیده که نیازمند رسیدگی است
عنوان کرد: اختلافی بین شهرداری و پیمانکار در مورد شهربازی کیو وجود داشته که امیدوارم رفع شود و حداقل در ایام نوروز به‌عنوان پارکینگ استفاده شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات