سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش لرستان:

۲۱۰ آموزشگاه در لرستان پذیرای اسکان مسافران نوروزی هستند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: در حال حاضر ۲۱۰ آموزشگاه در استان با ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ اتاق پذیرای اسکان مسافران نوروزی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۸۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، خیراله خیرایی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱۰ آموزشگاه در استان با ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ اتاق پذیرای اسکان مسافران نوروزی دارد که پتانسیل اسکان ۱۰ هزار مسافر را روزانه در مکان‌های در نظر گرفته‌شده دارد.
وی افزود: در ایام نوروز پنج‌خانه معلم با ۱۲۰ اتاق و ۲۵ سوئیت در اردوگاه آیت‌الله کمالوند و دانشگاه فرهنگیان در استان آماده پذیرش مهمانان نوروزی هستند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: ۷۵۰ کلاس درجه الف. و یک هزار و ۳۰۰ اتاق درجه ب. در استان برای اسکان نوروزی لحاظ شده ضمن اینکه رزرو مکان از چهارم اسفندماه شروع‌شده است.
خیرایی بیان کرد: نوروز سال گذشته لرستان ۲۳۶ هزار نفر و در تابستان امسال نیز ۵۰ هزار نفر در استان اسکان داده شدند.
وی با اشاره به اینکه به‌منظور فراهم‌سازی خدمات. امسال ۳۲۰ دستگاه یخچال، ۳۵۰ تلویزیون، ۵۴۵ تخته فرش و وسایل سرمایشی و گرمایشی خریداری‌شده گفت: انتظار می‌رود از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی،۱۶۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی خدماتی اسکان داده شوند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات