درکمیسیون دائمی هیات امنای هرمزگان

بودجه 97 دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تصویب شد

بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر145میلیارد تومان در کمیسیون دائمی هیات امنای این استان به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۱۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان؛صبح امروز مهدی باقری درجمع خبرنگاران گفت: بودجه پیش‌بینی شده در سال 97 حدود 11درصد از محل درآمدهای غیرشهریه‌ای و89 درصد آن از محل شهریه دانشجویان تامین می‌شود.

 وی رقم اعتبارات عمرانی را 18 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: این بودجه در راستای تامین زیرساخت‌ها و ایجاد فضای آموزشی جهت بالا بردن سطح کیفی دانشگاه صرف می‌شود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید برکاهش هزینه و نظارت دقیق و مستمر در واحدها و مراکز استان تصریح کرد: وظیفه داریم برای بهبود کیفیت به سمت درآمدهای غیر شهریه‌ای و مدیریت  هزینه‌ها رفته تادر مسیر رشد و توسعه قرار گیریم.

باقری، با تاکید بر لزوم رعایت و اجرای دقیق بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های ارجاع شده تصریح کرد: واحدهای دانشگاهی باید با رعایت بودجه‌بندی و براساس نیاز‌سنجی، حوزه‌های مختلف را تامین اعتبار کنند و از هر گونه اقدام سلیقه‌ای خودداری نمایند.

 

رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس گفت: بودجه سال 97 دانشگاه آزاد در جلسه هیات امنای استان هرمزگان جهت بررسی و اخذ مجوز لازم مطرح می‌شود و در صورت موافقت اجرا خواهد شد.

گفتنی است، تصویب ساختار سازمانی واحدها و مراکز استان یکی دیگر از موارد دستور کار این جلسه بود که در راستای چابک‌سازی و تسهیل در فرایند‌های انجام امور دانشگاه مصوب شد.

ارسال نظرات