مشاور استاندار هرمزگان:

دانشجویان از معارف قرآن و عترت بهره لازم را ببرند

مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز و مدیر ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد: دانشجویان از معارف قرآن و عترت بهره لازم را ببرند.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزش معارف قرآن، نماز و مهدویت (طرح معراج) ویژه دانشجو معلمان ورودی سال93 دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آشنایی هر چه بیشتر دانشجو معلمان با معارف قرآن، نماز و مهدویت است.

وی افزود: ارتقاء سطح آگاهی و بینش دانشجو معلمان در پاسخ به سؤالات مهم درباره قرآن، نماز و مهدویت و هم چنین ارائه راهکارهایی برای دعوت دانش‌آموزان به رجوع به قرآن، نماز و مهدویت از خدماتی است که در دو سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان ترم آخر برگزار می‌شود.

مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز تصریح کرد: ضروری است دانشجویان قبل از رفتن به کلاس و شروع به کار از دریای بیکران معارف قرآن و عترت بهره‌های لازم را ببرند و خود را با عبودیت و نماز خالص گردانند.

فروزان‌نژاد بیان داشت: همچنین معلمان آینده  قبل از شروع به کار، موضوع مهدویت و مصلح کل را در کنار نماز و قرآن فرا گیرند و در طول زمان تدریس، آینده‌سازان ایران اسلامی را با فرهنگ ناب اسلام و معارف دینی آشنا کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: مدت آموزش این دوره24 ساعت بوده که 16 ساعت حضوری و 8 ساعت غیر حضوری می‌باشد که دوره حضوری با حضور اساتید اعزامی از مرکز تخصصی نماز و مهدویت طی 2 روز سرفصل‌های آموزشی انس با قرآن کریم، معارف نماز و معارف مهدویت را به فراگیران آموزش خواهند داد.

در طی این دو روز دانشجو معلمان با شیوه انس با قرآن، جایگاه نماز در قرآن، فلسفه و اهمیت نماز، آثار و برکات نماز و شیوه‌های دعوت به نماز و هم چنین حکومت مهدوی، زندگی حضرت بقیة‌الله الاعظم و آسیب‌شناسی انتظار آشنا خواهند شد.

ارسال نظرات