استاندار لرستان:

آسیب‌های اجتماعی لرستان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است

استاندار لرستان گفت: خوشبختانه لرستان نسبت به سایر استان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی با مشکلات کمتری مواجه است.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۳۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه امسال کارهای خوبی در حوزه مقابله با مواد مخدر انجام‌شده و در حوزه پیشگیری نیز شاهد انجام فعالیت‌های خوبی در این استان هستیم گفت: از یک سال گذشته و با ورود مقام معظم رهبری به حوزه آسیب‌های اجتماعی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه در سطح کشور هستیم.

وی افزود: خوشبختانه از سال ۹۵ تاکنون اعتبارات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته‌شده و نظام در کنار اقتصاد مقاومتی موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه لرستان نسبت به سایر استان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی با مشکلات کمتری مواجه است، عنوان کرد: ارتباط محکم‌تر خانواده در لرستان باعث شده کمتر از دیگر مناطق آسیب‌پذیر شود اما اگر تدبیری نشود و اقدامی صورت نگیرد به خاطر سرعت رشد بالای آن طولی نخواهد کشید که به سرنوشت دیگر مناطق گرفتار شویم.

خادمی گفت: ماهیت شورای مبارزه با مواد مخدر هماهنگ کردن دستگاه‌های اجرایی نسبت اجرای یک موضوع خاص در نقطه‌ای مشخص است تا بتوان به یک نتیجه خوب دست‌یافت.

وی بابیان اینکه دستور کاری برای مقابله با مواد مخدر در استان تهیه‌شده که نقشه راهی برای دستگاه‌های مختلف است. اظهار داشت: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته در مقابله و پاک‌سازی طی سال آینده باید بتوان اقدامات بهتری انجام داد تا در جامعه نسبت به این موضوع احساس امنیت و آرامش ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات