رییس شورای اسلامی شهر زنجان:

سد معبر باید از سطح شهر جمع‌آوری شود

امروز هر کس دلش می‌خواهد در این شهر برای مردم سد معبر ایجاد می‌کند که این امر باید از سطح شهر جمع‌آوری شود و امیدواریم افتتاح یگان انتظامی شهرداری زنجان مقدمه‌ای برای این کار باشد.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۹۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان  در مراسم افتتاح ۵ پروژه عمرانی در شهرداری زنجان، با بیان اینکه امروز سد معبر برای مردم آئینه دق شده است، گفت: امیدواریم با راه‌اندازی یگان انتظامی و با همکاری همه جانبه نیروی انتظامی شاهد حل این معضل باشیم.

احمد نصیری با اشاره به افتتاح یگان انتظامی مشترک نیروی انتظامی و شهرداری، افزود: امیدواریم با افتتاح این یگان شهر ما از بی نظمی و برخی از مسائل اجتماعی که به شهرداری مربوط است، رنج می‌برد، پاک شود.

وی  اظهار داشت: امروز سد معبر برای مردم آئینه دق شده است و  امیدواریم با راه‌اندازی یگان انتظامی و با همکاری همه جانبه نیروی انتظامی شاهد حل این معضل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: امیدواریم با این کار کسی دیگر به خودش اجازه ندهد، هرجا دلش خواست مصالح ساختمانی بریزد و هرجا دلش خواست لوازم مغازه خود را به بیرون بریزد که شوربختانه  برخی از افراد خیابان را ملک شخصی خود محسوب می‌کنند و مردم نیز از این بابت ناراحت هستند.

احمد نصیری با اشاره به اینکه شهردار زنجان با شهامت است و در بسیاری از امور این را به اثبات رسانده است، گفت: در برون سپاری نیروها و همچنین درباره نابسامانی‌های شهر اقدامات خوبی انجام داده است.

وی اظهار داشت: امروز هر کس دلش می‌خواهد در این شهر برای مردم سد معبر ایجاد می‌کند که این امر باید از سطح شهر جمع‌آوری شود و امیدواریم افتتاح یگان انتظامی شهرداری زنجان مقدمه‌ای برای این کار باشد.

 

 

ارسال نظرات