فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان

از افتتاح نانوایی برای اولین بار در هودیان تا ساخت جاده و منزل برای محرومان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت: امسال با کمک بسیج سازندگی سپاه، 49 طرح محرومیت زدایی در منطقه محروم دلگان افتتتاح شده است
کد خبر: ۸۹۹۶۲۹۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دلگان، سال ۹۶ با همه خبر‌های خوب و بد رو به پایان است، در این سال پروژه‌های محرومیت زدایی زیادی در منطقه محروم دلگان به همت سپاه پاسداران افتتاح شد که موجب خوشحالی اهالی این منطقه شده است.

حسین شهرکی با بیان اینکه امسال طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی بسیاری در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: در این سال برای اولین بار یک باب نانوایی با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در این سال ۲۶ واحد مسکونی با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ و پنجاه میلیون ریال برای افراد نیازمند این شهرستان ساخته شد، ادامه داد: این منازل به همت گروه‌های جهادی بومی شهرستان دلگان ساخته و تحویل افراد محروم شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان اضافه کرد: در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی در بخش کشاورزی منطقه محروم هودیان یک هزار متر کانال با هزینه ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و تحویل کشاورزان شده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: این طرح که با اعتبارات بسیج سازندگی سپاه؛ به بهره برداری رسیده است می‌تواند، در راستای تولید و اشتغال به کشاورزان دهستان هودیان شهرستان دلگان کمک موثری کند.

وی عنوان کرد: همچنین در سال ۹۶ برای اشتغال زایی برای جوانان این منطقه پنج واحد بلدرچین با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال در شهرستان دلگان افتتاح شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در بخش آموزشی هم با کمک گروه‌های جهادی بومی دو واحد مدرسه با هزینه ۱۵۰ میلیون ریالی در روستا‌های شهرستان دلگان مرمت و بازسازی شده است.

دادمحمد بامری رئیس اداره راه شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از افتتاح ۷ کیلومتر راه روستایی در این منطقه در سال ۹۶ خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در روستا‌های چاه محمد و سردشت شهرستان دلگان بوده است.

وی با بیان اینکه تا قبل از افتتاح پروژه آسفالت، این محور‌ها خاکی بوده است، اظهار کرد: مسیر خاکی و ناهموار موجب مشکلات و معضلاتی برای مردم این منطقه شده بود.

شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد
ارسال نظرات