فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

شهدا پشتیبان ولایت بودند/ لزوم مطالبه گری در مقابل مسئولانی که ضعیف کار می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: چیزی که باعث شد شهدا افلاکی شوند این بود که پشتیبان ولایت‌فقیه و گوش‌به‌فرمان رهبری بودند
کد خبر: ۸۹۹۶۳۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده ناحیه شهرستان الشتر در مراسم ابروی کوچه، افتخار محله شهیدان حمزه خسروی و محمدرضا گجری روستای شیرآباد هنام از حوزه حضرت رسول) ص. (گفت: یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیت‌ها خارج شود، یاد شهیدان را باید زنده نگه‌دارید، چون ما هرچه داریم از شهدا داریم.

وی با توجه به حقیقت و عظمت شهدا بیان کرد: حقیقت و عظمت شهدا چیز شگفت‌انگیزی است ما باید راه و روش آن‌ها را سرلوحه کار وزندگی خودمان قرار دهیم، زیرا راه شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با توجه به وظایف ما در قبال خون شهدا افزود: وظیفه‌ای که ما در قبال خون شهدا داریم این است که شهدا را بشناسیم و از خون آن‌ها و دستاورد‌هایی که شهدای عزیز برای ما به ارمغان آورده‌اند پاسداری کنیم.

وی با توجه به اینکه همه باید زیر پرچم ولایت باشند خاطرنشان کرد: همه باید زیر پرچم ولایت باشیم و یک‌صدا به سمت آرمان‌های والای انقلاب حرکت کنیم، چون اگر می‌خواهیم این نظام با تمام برکاتش پابرجا بماند باید ولایت مدار باشیم.

سرهنگ یوسفوند با توجه به آیۀ قرآن در مورد رزق و روزی شهدا گفت: خداوند در قرآن فرمود: ه است: مپندارید که شهدای راه خدا مرده‌اند بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، کلمۀ شهید یعنی شاهد، گواه، عکسشان که هست پس ما عکس آن اقدام نکنیم.

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مورد آتش به اختیار بیان کرد: اگر در کشور مسئولین مدیریت نداشته باشند و اشرافی گری وجود داشته باشد وظیفۀ ما آتش به اختیار است همان چیزی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمود:، یعنی اگر مسئولی پای‌کار نبود و ضعیف کارکرد برویم انتقاد کنیم و مؤدبانه تذکر دهیم و مطالبه گری کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات