پیمان پرحلم هنرمند نقاش:

" دنیای رنگین خیال "تلفیق خیال با واقعیت است

" دنیای رنگین خیال " عنوان نمایشگاهی از مجموعه آثاری است که با تلفیق تصورات ذهنی، ایده آل های شخصی با عالم واقعیت شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۷۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی- هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، نگارخانه فرهنگسرای گلستان در زمینه تایپوگرافی اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی با همین موضوع با عنوان" دنیای رنگین خیال " نموده است در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه پیمان پرحلم گفت: این نمایشگاه تجمیع 30 اثر با تکنیک رنگ روغن و سبک سورئال در ابعاد 70*50 است.
وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه برگرفته از ظهور و بروز حس درونی من از جهان خیالی و ناخودآگاه بر روی بوم نقاشی است که به تصویر درآمده است ، افزود: همه ما تصورات و خیالات درونی داریم که اغلب اوقات بی تفاوت از کنار آنها رد می شویم اما وقتی قرار است ایده پرداز باشیم باید بدانیم که پرداختن و جدی گرفتن حتی تصورات ذهنی هم می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
گفتنی است نمایشگاه نقاشی " دنیای رنگین خیال " از شنبه 12 تا 17 اسفند ماه میزبان علاقه مندان است. و هنردوستان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 از این آثار در گالری شماره 1 فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ، میدان هلال احمر ، خیابان گلستان ، ضلع شمالی بوستان فدک دیدن کنند. و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77813802 تماس بگیرید .

ارسال نظرات