فرمانده انتظامی استان:

شرور مسلح سابقه دار در مهرستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک شرور مسلح با سوابق تیراندازی به ماموران پلیس، خرید و فروش سلاح و راهبندی، قتل و چندین فقره سرقت مسلحانه پس از مدت ها تعقیب، در حوزه استحفاظی شهرستان مهرستان با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد
کد خبر: ۸۹۹۶۷۹۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
به گزارش دریافتی روز سه شنبه بسیج از پایگاه خبری پلیس، سردار 'محمد قنبری' اظهار داشت: این شرور مسلح که سابقه چندین مورد تیراندازی به ماموران پلیس، راهبندی مسلحانه، خرید و فروش سلاح، قتل و چندین فقره سرقت مسلحانه دارد پس از حدود سه سال تعقیب، در حوزه استحفاظی شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.
وی در تشریح این عملیات مهم بیان کرد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، شناسایی و دستگیری این شرور مسلح و سابقه دار را به دلیل شرارت‌های متعدد در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های مهرستان و سرباز در دستور کار و تعقیب قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی محل تردد این شرور را در حوالی مسیر‌های فرعی شهرستان مهرستان شناسایی کردند که با یک دستگاه خودرو لندکروزر در حال تردد بود و به محض مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شد.
وی ادامه داد: این شرور، سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه، چند مورد تیراندازی به سمت ماموران پلیس، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، خرید و فروش سلاح و مهمات، همکاری در جا به جایی موادمخدر به صورت مسلحانه، قتل مسلحانه و راهبندی در سال‌های ۹۳، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ در سطح شهرستان‌های مهرستان و سرباز را در پرونده خود دارد.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری این شرور مسلح از وی یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.
سردار قنبری خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد مستمر و قاطع خواهد داشت.
ارسال نظرات