بهره برداری ازمنازل مسکونی مددجویان گچسارانی

سرپرست کمیته امداد خمینی (ره) گچسارانبهره برداری ازمنازل مسکونی مددجویان گچسارانی در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: ۱۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال توسط این نهاد حمایتی برای ساخت واحد‌های مسکونی به صورت تسهیلات بلاعوض به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۵۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
محمد خادمی بابیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی ساخته شده ۷۴ باب در شهر دوگنبدان و بافت فرسوده و ۱۹ مورد در روستا‌های این شهرستان است افزود: این نهاد حمایتی برای ساخت واحد مسکونی در شهر دوگنبدان ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و در روستا‌ها ۱۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.
خادمی ادامه داد: ۴۳ باب مسکن مهر هم در سالجاری برای مددجویان این شهرستان خریداری شد.
فرماندار شهرستان گچساران هم گفت: ۳ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان قرار است تخریب و بازسازی شود که تعدادی از این واحد با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بازسازی می‌شود.
رحیمی افزود: علاوه بر ۴۰۰ میلیون تسهیلات کم بهره و ۶۰ میلیون ریال بلاعوض برای ساکنان بافت فرسودت تحت حمایت امداد امام خمینی (ره) ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و بلاعوض پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: به مالکان مسکن مهر تحت حمایت امداد امام خمینی (ره) نیز ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و بلاعوض پرداخت می‌شود.
فرماندار گچساران گفت: هم اکنون ۱۱۰۰ واحد در بافت فرسوده شهر دوگنبدان تخریب و بازسازی شده که ۷۵۰ واحد آن به بهره برداری رسیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار