خبرهای داغ:

جشن ازدواج ۸۰زوج پاسدارجوان و فرزندان شاغلین پاسدار خوزستانی

جشن ازدواج بیش از ۸۰زوج جوان همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) برای سومین سال متوالی و با حضور فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان سردار شاهوار پور،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده ومعاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان سرهنگ حاجتی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۶۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،حجت الاسلام شفیعی زاده مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در  سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تبریک به زوج های جوان و تشکر ازماجد نصری مسئول فرهنگی خانواده ،سرهنگ ملک پور خذمات کارکنان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان  ،مجموع فرمانداری ،سردار شاهوار پورفرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان  ،سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ، اظهارداشت؛یکی از دغدغه های سپاه و همکارای ما با اینکه دارای شغل و حرفه هنوز مجرد هستند در سال جاری ۱۰۰نفر از آن ها ازدواج کردند اما هنوز هم مشکل ما پا بر جاست.
وی در ادامه گفت؛۳۰۰نفر از پاسدار از سپاه ولی عصر مجرد هستند .
ایشان تاکید داشتند یکی از مشکل های اسلامی جامعه ما ،مجرد بودن است به خصوص برای کسانی که به سن بلوغ و جوانی می رسند یکی از نواقص به شمار میرود و یکی از مشکلات سبک زندگی اسلامی ریشه های بی عفتی بحث تجرد است.

شایان ذکر است؛ هدیه یک میلیونی ازدواج، وام 5 میلیون تومانی ازدواج، وام 10 میلیون تومانی خرید کالای ایرانی، سفر به مشهد و اسکان در هتل مهزیار مشهد به مدت 4 روز از خدمات و هدایایی است که به این زوج های جوان اهدا شد.

سرهنگ ملک پور اضافه کرد: در سفر به مشهد مقدس برنامه های زیارت گروهی، تهیه عکس یادگاری عروس و اماد در مشهد ، دیدار با علما و فضلا، برگزاری کلاس های اخلاق در خانواده و کلاس های عقیدتی از جمله آن ها است.
مسئول خدمات کارکنان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۰نفر در این جشن شرکت کرده بودند افزود: اهمیت دادن به امر ازدواج و تشویق به ازدواج های ساده ، کمک به تهیه جهیزیه عروس از اهداف برگزاری این جشن ازدواج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها