اعزام 600 دانشجوی دختر دانشگاه‌های یزد به اردوهای راهیان نور

600دانشجوی دختر دانشگاه‌های استان یزد با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۸۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با آغاز دور جدید اعزام‌های راهیان نور دانشجویی استان یزد، عصر امروز ۶۰۰ دانشجوی دختر دانشگاه‌های استان از ناحیه بسیج دانشجویی یزد، معراج شهدای دانشگاه یزد و آزاد اسلامی و شهرستان‌های اردکان و میبد با بدرقه مسئولین دانشگاهی و سپاه استان راهی اردو‌های راهیان نور در مناطق جنوب کشور شدند.

سید حسین راسخی در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه حرکت عظیم راهیان نور در طول این سال‌ها همواره برکات فراوانی به همراه داشته است، یادآور شد: اردو‌های راهیان نور فرصتی برای آشنایی جوانان با ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه دانشجویان در اردو‌های راهیان نور می‌توانند با رشادت‌های جوانان مؤمن و انقلابی، به‌عنوان الگویی بی‌نظیر آشنا شوند، اظهار داشت: علاوه بر بازدید از یادمان‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی مؤثر و متعددی برای دانشجویان در نظر گرفته‌شده است.

وی با تقدیر از همکاری مسئولین دانشگاهی استان در برگزاری این اردو‌ها اذعان کرد: ایمنی وسایل حمل‌ونقل، آسایش دانشجویان و فراهم آوردن شرایط مساعد و مطلوب برای استفاده حداکثری دانشجویان استان از این اردوی معنوی و فرهنگی موردتوجه کادر اجرای این اردو‌ها قرار دارد.

راسخی در ادامه اضافه کرد: در این دور از اعزام‌ها دانشجویان دختر دانشگاه‌های یزد، دانشکده فنی حضرت رقیه (س)، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علم و هنر، دانشگاه امام جواد (ع) و دانشگاه‌های اردکان و میبد راهی کربلای ایران شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان بابیان اینکه پیش‌ازاین نیز گروهی از دانشجویان دانشگاه یزد و دانشگاه فنی استان نیز به اردو‌های راهیان نور اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: اعزام‌های دانشجویان در دو مرحله دیگر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و برنامه اعزام دانشجویان متأهل نیز در دستور کار مجموعه اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان قرار دارد.
ارسال نظرات