معرفی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس جمع اوری آثار مادی و معنوی دفاع مقدس و انتقال به نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۱۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فاس ؛  سردار علیرضا تنگسیری در آیین معرفی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان افزود: روایت‌ها از دفاع مقدس و رزمندگان باید واقعی و به دور از اغراق باشد.
وی گفت: هرمزگان در دو جبهه دفاع مقدس و مبارزه با استکبار جهانی درگیر بوده است و با ظرفیت‌های موجود یکی از میزبانان سفر‌های زیارتی راهیان نور است.
جانشین فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت بازدارندگی دفاعی ایران افزود: بر اساس آموزه‌های اسلامی، جمهوری اسلامی ایران قصد شرکت در جنگ و حمله به هیچ کشور‌ی ندارد و در همین راستا در ابتدای انقلاب اسلامی وزارت جنگ به وزارت دفاع تغییر نام داد.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور نیز گفت: تا ۵ سال آینده موزه دفاع مقدس در همه استان‌های کشور راه اندازی می‌شود.
سردار سرتیپ بسیجی محمد فهمیده افزود: امیدواریم موزه دفاع مقدس هرمزگان با همکاری مسولان تا دهه فجر ۹۸ راه اندازی شود.
وی گفت: اکنون موزه دفاع مقدس در ۱۰ استان کشور راه اندازی شده است.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کشور با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس برگرفته از ۸ ساعت حماسه بزرگ حسینی در کربلا است و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همان نشر ارزش‌های حسینی است.
در پایان مراسم سردار حبیب الله میرزایی به عنوان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان معرفی و از زحمات سردار سرخیلی مدیرکل پیشین قدردانی شد.
سردار سرتیپ حبیب الله میرزایی، جانشینی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و ۴۵ حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در کارنامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار