فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

نگاه حقوقدانان انقلاب اسلامی باید با بصیرت و انقلابی باشند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: نگاه حقوقدانان انقلاب اسلامی ما باید فرق کند بلکه باید آگاه، با بصیرت و انقلابی باشند و از مظلومین دفاع کند.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در گردهمایی سازمان بسیج حقوقدانان با محوریت بررسی آسیب‌ها، چالش‌ها و موانع پیش روی حقوقدانان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: مباحث علمی و به‌تبع آن مباحث حقوقی در همه جهان یک معنی و مفهوم دارد، اما در انقلاب اسلامی معنای دیگری دارد انقلاب اسلامی در واقعه انفجار نور بود که در دنیای ظلمت انجام شد.
وی با تأکید بر اینکه بحث حقوقی یک بحث خاص و ویژه‌ای است گفت: در دانشگاه کتابی با عنوان علم و سیاست را مطالعه کردیم که مفهوم کلی کتاب این بود، سیاست مترادف باقدرت است که مقصود معنایی قدرت نظامی و مالی است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه ما باقدرت نرم پیروز هستیم و حتی در جنگ سخت هم این قدرت نرم ما را پیروز کرد گفت: انقلاب اسلامی قدرت را باطل کرده و قدرت نرم بر قدرت سخت سیطره پیداکرده و تحت شعاع بودن باقدرت نرم است.
سردار کشکولی عنوان کرد: نگاه حقوقدانان انقلاب اسلامی ما باید فرق کند، باید آگاه، با بصیرت و انقلابی باشند و از مظلومین دفاع کنند.
وی تصریح کرد: حدود ۱۰ سال است کار نظرسنجی در تمامی سطوح و عامه مردم توسط پژوهشگران ما با ارائه سؤالاتی در رابطه با انقلاب اسلامی، کارکرد مسئولین، و دستگاه‌ها نظرات مردم انجام می‌شود و مردم آگاه و مطلع می‌شوند و طبق آمار به‌دست‌آمده در رابطه با انقلاب اسلامی، وابستگی مردم به انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال بی‌نظیر است که آمار خوب و حائز اهمیتی وجود دارد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بابیان اینکه ما باید تلاش کنیم هرکسی در هرجایی اسلامی و انقلابی باشد خاطرنشان کرد: بسیج حقوقدانان استان در جهت تعمیق نمودن روحیه انقلابی و توانمند کردن حقوقدانان اقدام نماید تا آسیب‌ها و چالش‌ها حل شوند.
سردار کشکولی با اشاره به اینکه در دانشگاه حقوق درس حریت (آزادمنشی) را به دانشجویان حقوقدانان آموزش داده گفت: در سالم‌سازی محیط قضایی، وکالت و همچنین دفاع مظلومین در برابر ظالم انقلابی عمل کنیم.
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار