شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند بلکه متعلق به همه جامعه هستند

رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه گفت:شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند بلکه متعلق به همه جامعه هستند بنابراین باید تمام ویژگی‌های برجسته شهدا را جمع آوری و آن‌ها را بیشتر به نسل جوان بشناسانیم و معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۸۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردسشتان، سرهنگ ابراهیم حسینی در جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان اظهار کرد:توسل به مکتب شهید و فرهنگ شهادت راه اصلی در مقابله با تهدید و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است. نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی کشور است و همه باید در راستای تحقق این موضوع تلاش کنیم.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه اقتدار ایران در عرصه‌های ملی و بین المللی بخاطر وجود رویش‌های فرهنگی همانند رویش شهید حججی است، تاکید کرد: رویش شهید حججی جهان را به لرزه در آورد.

وی افزود: توسل به مکتب شهید و فرهنگ ایثار و شهادت ما را از گردنه‌های پرپیچ و خم تهدیدات دشمنان عبور داده است و ایران را به یک کشور قدرتمند در سطح جهان و منطقه تبدیل کرده است.

سرهنگ حسینی با تاکید بر تلاش برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در میان دانش آموزان و نسل جوان جامعه یادآور شد: آشنایی دانش آموزان با فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران می‌تواند راه درست‌تر زندگی را به آنان بیاموزد.

وی با اشاره به وجود ۵۷ شهید فرهنگی و ۴۱۵ شهید دانش آموز در استان کردستان اضافه کرد: هفته آینده اجلاسیه شهدای دانش آموز برگزار می‌شود که باید برای هر چه بهتر برگزاری آن از هم اکنون تلاش کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات