مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد:

اجرای طرح هر شهروند یک درخت در خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از اجرای طرح هر خرم‌آبادی یک درخت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۹۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید اسد الهی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هر خرم‌آبادی یک درخت بیان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز هرسال کاشت درختان را در این فصل انجام می‌دهد، اما منظور از طرح " هر خرم‌آبادی یک درخت " این است که بتوانیم شهروندان را در حفظ و نگهداشت درختان با خود همراه کنیم.
وی افزود: در راستای کاشت و توسعه فضای سبز حاضریم به تمام همشهریانی که اقدام به کندن چاله در محله خود برای کاشت درخت نمایند نهال رایگان بدهیم و این طرح را تا جایی ادامه خواهیم داد که خرم‌آباد به یک شهر سبز تبدیل شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد بیان داشت: پارک بلوط پشته حسین‌آباد با مساحت ۶۴ هکتار زمین آغاز کمربند سبز خرم‌آباد است که ۱۷ هکتار از آن آماده کاشت درخت است.
وی بیان کرد: این نوید را به همشهریان عزیز می‌دهیم با شروع کار در این کمربند سبز تا پایان سال ۹۷ این کمربند سبز به محله قاضی آباد برسد.
اسد الهی با اشاره به اینکه ۶ هکتار از پارک قبلاً کاشت شده است بیان کرد: در این پارک ما با مشکل آب مواجه هستیم و طی جلسه‌ای که با مدیرکل آب و فاضلاب استان باحضوردادستان شهرخرم آباد داشتیم کرموند قول مساعد دادند که این مشکل رفع گردد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات