پیشرفته‌ترین سینمای جنوب کشور در قشم افتتاح می شود

مدیرعامل مجتمع سیتی سنتر قشم از افتتاح پیشرفته‌ترین سینمای جنوب کشور در این مجتمع در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۲۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبر گزاری فارس ؛ پرویز اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که در زمان احداث این مجتمع‌ها صورت گرفته، قرار دادن پیوست فرهنگی برای فعالیت آنها است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این سینما نیز پیرو همین پیوست فرهنگی است، افزود: طبق اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، افتتاح این سینما با حضور علی جنتی رئیس نهاد ریاست جمهوری در روز پنجشنبه 17 اسفندماه انجام خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع سیتی‌سنتر قشم در خصوص مشخصات پیشرفته‌ترین سینمای جنوب کشور گفت: مساحت این سینما 400 متر مربع بوده و ظرفیت پذیرش 276 تماشاگر را دارد.

اسلامی تصریح کرد: این سینما با داشتن پرده اکران 60 مترمربعی، سیستم دالبی و سیستم دیجیتال نمایش فیلم به عنوان یکی از مدرن‌ترین سینماهای کشور و هم‌تراز با پردیس کورش تهران و سینمای مجتمع خلیج‌فارس شیراز می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: عصر فردا مراسم افتتاحیه این سینما با حضور علی جنتی رییس نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر مسؤولان در مجتمع سیتی‌سنتردو برگزار خواهد شد.

اسلامی با اشاره به استقبال بسیار گردشگران از جزیره قشم، تاکید کرد: لحاظ پیوست فرهنگی با توجه به گردشگرپذیر بودن این جزیره و به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: در این سینما علاوه بر نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران، ویژه برنامه‌هایی از قبیل مسابقات معتبر ورزشی و نمایش فیلم‌های روز سینمای جهان نیز اکران خواهد شد.

ارسال نظرات