مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک خبر داد

آغاز اجرای مانور بسیج سلامت نوروزی در جاسک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: مانور بسیج سلامت نوروزی 97 با 2 اکیپ سیار و یک ثابت در سطح این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۵۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ؛ عباس ابراهیمی در گفتوگو با خبرنگار فارس در بندر جاسک، اظهار کرد: طرح مذکور از امروز آغاز شده تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه این بندر ساحلی یکی از دروازههای ورود و خروج میهمانان نوروزی است، در این ایام 2 اکیپ سیار و 1  اکیپ ثابت نظارت و بازرسی از فروشگاهها، اماکن اقامتی، تفریحی، بین راهی و سرویسهای بهداشتی در سطح شهرستان را بر عهده دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اعلام اینکه 32 اماکن بین راهی در این شهرستان وجود دارد که در تعطیلات نوروز 97 حداقل سیصد مورد بازدید انجام می‌گیرد، گفت: تلفن 735 در اختیار همه همشهریان و مسافران نوروزی هست تا اگر شکایتی دارند به بازرسان بهداشت شهرستان اطلاع دهند تا بازرسان مزبور با اکیپ‌های سیار بلافاصله به محل مراجعه کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: در سال گذشته 47 بازدید در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی از مراکز و اماکن بین راهی در این شهرستان صورت گرفت که افزون بر هزار و 66 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدنی در شهرستان کشف و معدوم شده است.

وی یادآور شد: 7 مرکز بهداشتی و درمانی، 33 خانه بهداشت، 1 پایگاه سلامت و 7 پایگاه اورژانس جاده‌ای در سطح شهرستان جاسک آماده ارائه خدمات به شهروندان در شرقی‌ترین منطقه از هرمزگان هستند.

ارسال نظرات