خبرهای داغ:
با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، صورت گرفت؛

اهدای تندیس چهره برتر حوزه راه‌ و ساختمان کشور در سال ۹۶ به شهردار تبریز

با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، شهردار تبریز به عنوان چهره سال ۹۶ در حوزه راه و ساختمان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۳۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پایان پنجمین انتخابات چهره سال ۱۳۹۶ راه و ساختمان کشور که به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان و پس از معرفی گزینه‌های نهایی از سوی کمیته‌های فنی برگزار شد،  ایرج شهین باهر شهردار تبریز در دسته کلانشهرها با ۷هزار و ۴۲۷ رای، عنوان نخست را از آن خود کرده است.

بازآفرینی شهری، محیط زیست، ایمنی، اقتصاد شهری و رعایت حقوق شهروندی از اهداف برگزاری پنجمین دوره جشنواره چهره سال راه و ساختمان عنوان شده است. بر این اساس، این جشنواره مردمی، مطابق رویکردهای تخصصی و کارشناسی، سعی دارد معیارهای فنی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را در فضای عمرانی کشور اعتلا بخشد.

هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران،  محمدسعید ایزدی؛ معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی،  فرج الله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پیروز حناچی؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم تقدیر از چهره‌های برگزیده حوزه راه و ساختمان حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این جشنواره، حیدر اسکندر پور شهردار شیراز با کسب  آراء ۴۴۷۴ و قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد با  ۲۰۱۰ رأی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در دسته کلانشهرها کسب کردند. در دسته سایر شهرها نیز روح‌الله براتیان شهردار بجنورد با ۶۸۸۱ رأی، مسعود مختاری شهردار شهرقدس با ۳۳۷۸ رأی، مسیح‌الله  معصومی شهردار زنجان با ۳۱۶۵ رأی و علی صفری شهردار قزوین با ۲۴۳۳ به ترتیب نفرات دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی البرز با مجموع ۲۶۵۱رای از آرای مردمی به عنوان چهره سال راه و ساختمان در دسته «مدیران راه و شهرسازی» برگزیده شدند.

علاوه بر این، در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان» شهروندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس را با۲۲۰۹ رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال راه و ساختمان سال ۹۶ برگزیدند.

همچنین در دسته پروژه‌های عمرانی پروژه مجله بلاغی با۶۹۱ رأی گزینه انتخاب مردمی برای چهره سال راه و ساختمان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها