مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر

حفظ زندگی زناشویی برای زنان مهم‌تر از مردان است

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشترگفت: حفظ زندگی زناشویی برای زنان مهم‌تر از مردان بوده و سعی در حفظ آن دارند
کد خبر: ۸۹۹۷۹۳۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الماس پور مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر به مناسبت جشن بزرگ کوثر که در مدرسه علمیه بنت الرسول (س) با موضوع خانواده ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم در زندگی زناشویی لازم بوده چراکه تفاهم به معنی توان تحمل تفاوت‌ها است، اگر یک‌زمانی مرد و زن این تفاوت‌ها را تحمل کنند پس باهم تفاهم دارند.

وی با اشاره به احترام حضرت فاطمه (س) به امیرالمؤمنین (ع) افزود: حضرت فاطمه (س) به گونه‌های مختلف به بیان محبت و احترام به همسرش می‌پرداخته و در محضر پدر بزرگوارشان حضرت علی (ع) را بهترین یاور و همسر خویش می‌خواند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر بابیان اینکه زن‌ها جزئی‌نگر و مرد‌ها کلی‌نگر هستند تصریح کرد: نگاه مردان به مسائل کلی وزنان جزئی بوده، مرد‌ها معمولاً وارد جزئیات و نکات ظریف نشده درحالی‌که زن‌ها به عمق مسائل و اجزاء ریز توجه داشته و با دادن یک شاخه گل به آن‌ها خوشحال می‌شوند.

الماس پور اظهار داشت: زن و مرد عشق را با سطح یکسانی از تعهد شروع کرده و در زنان بعد از ازدواج به‌شدت افزایش‌یافته و در مردان پس از دوران عقد تقریباً ثابت می‌ماند.

وی با توجه به مراقبت زنان از خودشان خاطرنشان کرد: خانم‌ها از خودشان مراقبت کنند، چون مرد‌های نامرد زیاد بوده و می‌بینیم چه مشکلات عدیده‌ای برای زن‌ها ایجاد کرده پس از خود مراقبت کرده و با وفاداری این زندگی را پیش ببرند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات