خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزش تزریقات و پانسمان درشهرامام دزفول

کارگاه آموزش تزریقات، ویژه بانوان وآقایان با هدف ارتقاء سطح سلامت مناطق محروم درحال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۹۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به گزارش ناحیه مقاومت بسیح شهرستان دزفول/مسئول بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرامام (ره) دربخش مرکزی شهرستان دزفول گفت: یکی از دغدغه هایی که مردم این مناطق در طول سال با آن مواجه هستند همین بُعد مسافتی از محل زندگی تا مراکز درمانی در شرایط بحرانی است.

خانم" سمیه شاه محمدی" افزود: این دوره آموزشی طی درخواست  بسیج ، دفتر امام جمعه وکتابخانه این شهربرگزار می شود که از ابتدای اسفند ماه تا کنون بیش از 300 نفر از بانوان وآقایان که عموما از محرومیت در مناطق خود برخوردار بوده اند آموزش تزریقات و پانسمان را با کمک مربیان آموزشی فرا گرفته اند.

وی گفت: مدت اجرای هر دوره 2 ماه به طول می انجامد و بانوان  وآقایان در این مدت به صورت عملی مباحث مورد نظر را فرا میگیرند.

مسئول بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرامام (ره)  گفت: در پایان دوره در صورت کسب مهارت و توانایی های لازم و اخذ حد نصاب نمره قبولی به فراگیران گواهینامه دوره آموزش تزریقات اعطاء خواهد شد.

وی افزود: بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرامام (ره) از فعالترین بسیج های سطح شهرستان می باشد که در طول سال اقدام به برگزاری مراسمها و دوره های آموزشی مختلف می نماید.

خانم شاه محمدی، مهمترین هدف از اجرای این کارگاه آموزشی را ارتقاء سطح سلامت مردم شهر امام (ره) عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها