خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تلاش دشمن تزلزل بنیان خانواده های ایرانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش میلاد کوثر این ناحیه، گفت: دشمن به خوبی پی برده است که کانون گرم خانواده ایرانی خنثی کننده همه نقشه های آن هاست بنابراین همه تلاش خود را برای از بین بردن خانواده ایرانی انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۰۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: جایگاه زن در خانواده اهمیت بسیار بالایی دارد که با کم‌ارزش جلوه دادن آن به‌طور قطع جامعه بیشترین صدمه و خسارت را خواهد دید.

وی با اشاره به اقدمات غرب برای از بین بردن قداست زن ایرانی و جایگاه مادری، بیان کرد: غرب بیشترین شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان را رایگان بر آسمان ایران قرار داده که همه آن ها در طول شبانه‌روز 300 ساعت برای ایران برنامه می‌فرستند به‌عنوان‌مثال رادیو بی‌بی‌سی برای ما ایرانی‌ها مجانی خبررسانی می‌کند  ولی از کشور خود مالیات می‌گیرد.

حجت الاسلام طالعی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش   قداست مادرانه را از زنان ما بگیرد و شخصیت ابزاری زنان غربی را جایگزین آن کند.

وی اضافه کرد: اصل و رکن خانواده مادر است اگر جایگاه مادری را در خانواده از بین ببرند به‌طورقطع راحت دختر و پسر ما را با خود همراه کرده و جامعه را نابود می‌کنند.

حجت الاسلام طالعی تاکید کرد: حجاب و عفاف از سنگر های مهم و مستحکم دین مبین اسلام است که به برکت انقلاب اسلامی در ایران اسلامی احیا شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد به راحتی حجاب را از سر زنان ما بردارند یادآور شد: برای حفظ این حجاب خون هزاران شهید گلگون کفن به زمین ریخته است و نباید دختران و زنان ما  فریب تبلیغات غرب و شرق را خورده و خود را ارزان دستمایه آن‌ها قرار ندهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها