اجرای پیشگیری حوادث چهارشنبه سوری

به منظور مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال طرح نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان نور به اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ علی قیصری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال طرح نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح در بازرسی از ۴ واحد صنفی موفق به کشف ۸۷۹ عدد مواد محترقه، ۱۰ هزارو ۹۸۰ نخ سیگار و ۸۵ پاکت انواع توتون و تنباکوی قاچاق و غیر مجاز شدند.

سرهنگ قیصری گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی به دلیل اقدام برای سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند و واحد صنفی آنان نیز پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه به افراد سود جو و فرصت طلب هشدار داد: هر گونه قاچاق، خرید و فروش، جابجایی و نگهداری مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و برابر قانون با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌ های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها