خبرهای داغ:
فرماندار عجب شیر؛

شهدا با نثار خون خود، توطئه دشمنان را نقش برآب کردند

فرماندار عجب شیر در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت روز شهدا در این شهرستان، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدایی است که با نثار خون خود، نقشه های شوم و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۳۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید شمس الدین مراثی با اشاره به روز شهدا و اهمیت آن، افزود: روز شهدا متعلق به همه مردم و مسئولان بوده و بزرگداشت این روز ادای دین به شهدایی است که عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
وی با بیان اینکه شهدا اسوه صبر و استقامت در عرصه جهاد با دشمنان هستند، اظهار کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان وظیفه تمام افراد جامعه به خصوص مسئولان است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.
مراثی اضافه کرد: ‌اگر فداکاری شهیدان و ایثارگری جانبازان، آزادگان و خانواده ‌های آنها نبود، مشخص نبود وضع نظم و امنیت کشور به چه سمتی پیش برود از این رو همه باید قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم و با برگزاری باشکوه روز شهدا، بخشی از فداکاری ها و از جان گذشتگی های آنان را جبران کنیم.
رئیس بنیاد شهید عجب شیر نیز در این جلسه گفت: شهدا بزرگترین سرمایه ملت هستند و عزت، اقتدار و سربلندی کنونی ایران اسلامی حاصل خون شهدای گرانقدر است.
سلمان اسلامی، با اشاره به برنامه های گرامیداشت 22 اسفند و روز شهید با همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان افزود: گرامیداشت مقام شهید و شهادت، خاص یک روز و وظیفه یک دستگاه و نهاد نبوده و همه باید در این راستا با جدیت تلاش کنند.
وی ادامه داد: خدمت به شهدا و ایثارگران و دیدار از خانواده شهدا در کنار یک وظیفه اداری، روحیه خدمتگذاری را در مسئولان تقویت می کند.
گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، برگزاری مسابقه های مختلف قرآنی و ورزشی در حوزه ایثار و شهادت و یادواره های مختلف شهدا و اعزام پیام آوران ایثار به مدارس، مراکز و محافل مختلف برای روایتگری خاطرات شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها