معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

بازدید از سرزمین نور از راههای مقابله با ترفندها و تهاجم فرهنگی دشمنان است

سرهنگ پاسدار جواد بخشی: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از راه‌های مقابله با ترفندهای دشمنان و تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۸۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ جواد بخشی در ارتباط با برگزاری کنگره شهدای مازندران، اظهار کرد: با توجه به فرامین رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی موثر برای زنده نگه‌داشتن جانفشانی رزمندگان و شهدا در طی هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اعلام اینکه اردوهای راهیان نور باعث بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین جوانان می‌شود، گفت: تاریخ ذخیره‌ای برای هر قوم و ملتی محسوب می‌شود که آینده را برای همگان روشن می‌کند.

مسؤول ستاد کنگره شهدای مازندران اضافه کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از راه‌های مقابله با ترفندهای دشمنان و تهاجم فرهنگی است.

وی  با بیان اینکه ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل‌های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، افزود: فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می‌شود که آرمان‌های نسل‌های نخست انقلاب به شکلی به نسل‌های حاضر منتقل شود، یکی از این آرمان‌ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در سرزمین‎های نور لمس می‌کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جانفشانی کند.

  بخشی با اعلام اینکه فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی منتقل شده است، گفت: الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت به کشورهای سوریه و عراق اعزام می‌شوند شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگی مقوله‌ی حساس و در عین حال پر اثری است که باید با دید باز و دوری از تنگ نظری وارد آن شد، رهبری عزیز ابتدای سال گذشته نقل به مضمون فرمودند که امیدواری زیادی به جمع‌های جوانانی دارند که کار فرهنگی انجام می‌دهند.

مسؤول ستاد کنگره شهدای مازندران  از راه‌اندازی نرم افزار راهیان ۲۵ نشان خبر داد و گفت: با تهیه این نرم‌افزار زمینه کاهش هزینه  فرهنگی فراهم می‌شود.

 وی ادامه داد: این نرم‌افزار به صورت تفصیلی و جامع امکان زیارت مجازی را برای زائر فراهم می‌کند و اطلاعات جامع در مورد همه مواردی که یک زائر قبل، حین و بعد از سفر نیاز دارد، در اختیارش قرار می‌دهد.

بخشی یادآور شد: این برنامه به ده بخش متشکل از سامانه شهدا،گنجینه آنلاین، مناطق عملیاتی، عملیات‌ها، مناطق سیاحتی، منتخب ادعیه، ذکر شمار، نقشه، اخبار و ثبت‌نام برای خادمی شهدا تقسیم شده است.

 مسؤول ستاد کنگره شهدای مازندران یادآور شد: به طور کلی این نرم افزار می‌تواند نیازهای یک کاربر در مناطق عملیاتی را برطرف کند. حجم این نرم‌افزار۲۲/۷ مگابایت است.

 وی ادامه داد: در نسخه دوم این نرم افزار نقشه مناطق و وصیت‌نامه شهدا در بخش معرفی شهدا و یادمان هفت تپه نیز اضافه شده است.

بخشی در پایان گفت: تداوم ارتباط با زائران به جهت ارتباط دوطرفه با زائران به‌زودی در  نسخه بعدی اضافه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار