خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی مراغه خبر داد؛

28کیلوگرم مواد مخدر و سه محموله قاچاق در مراغه کشف شد

فرمانده انتظامی مراغه از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 28 کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین کشف و توقیف سه محموله کالای قاچاق و مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۹۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

رضا اصلانی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدرمراغه در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و تامین امنیت اجتماعی و بر اساس گزارش هایی مبنی بر فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر، در عملیاتی ویژه موفق به کشف و انهدام 2 باند قاچاق شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات، تیم های ویژه با شناسایی خودرو و محل اختفای سوداگران مرگ، موفق به کشف 19 کیلوگرم تریاک و 9 کیلوگرم حشیش شدند و سه قاچاقچی دستگیر شده در این ارتباط به همراه یک دستگاه خودروی سواری توقیف شده تحویل دستگاه قضائی شد.

اصلانی فر همچنین با اشاره به کشف 2 محموله کالای قاچاق در این شهرستان گفت: این محموله توسط ماموران مبارزه با کالای قاچاق کشف و توقیف شد.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از 2 خودروی سواری موفق به کشف 50 کیلوگرم بادام زمینی، 160 کیلوگرم بادام، 280 کیلوگرم مغز بادام، 14 جفت کفش، یک دستگاه کولر گازی، 2 گونی البسه و هشت سرویس قابلمه خارجی شدند.
اصلانی فر با اشاره به ارزش 580 میلیون ریالی محموله های کشف شده اضافه کرد: 2 نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها