خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

نگاه به زنان باید نگاه دینی و قرآنی باشد

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه نگاه اسلام به زنان بسیار جامع و کامل است، گفت: نگاه به زنان باید نگاه دینی و قرآنی باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۸۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

نگاه به زنان باید نگاه دینی و قرآنی باشدحجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و امام راحل اظهار داشت: خداوند متعال با نزول سوره مبارک کوثر می‌خواهد عظمت حضرت فاطمه(س) را به جهانیان نشان دهد. 

وی با باین اینکه سوره کوثر رونمایی از فضائل حضرت زهرا(س) است، افزود: خداوند متعال با نزول سوره کوثر می‌خواهد عظمت و بزرگی صدیقه طاهره و جایگاه زن را در بین جامعه بشری تصدیق کند.

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه نگاه خداوند به زن یک نگاه ویژه است، گفت: محبتی که انبیاء به زن دارند برگرفته از محبت خداوند است.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال جنس زن را بزرگ می‌شمارد و نسبت به آنان مهربان‌تر است، ابراز داشت: اگر مردی زنی که جزء محارمش هست را خوشحال و شاد کند خداوند متعال در روز قیامت آن مرد را شاد و خوشحال خواهد کرد.

برقراری با بیان اینکه در روایات آمده پسر نعمت و دختر رحمت است، عنوان کرد: نگاه اسلام به زنان بسیار جامع و کامل است بنابراین  نگاه به زنان باید نگاه دینی و قرآنی باشد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: اگر براساس دستورات دینی بخواهیم عمل کنیم و نگاه ما قرآنی باشد باید بسیار شکرگزار خداوند باشیم که فرزند اول خانه دختر باشد، اگر خداوند دختری به شما عطا کرد صاحب یک سوم بهشت شده‌اید، اگر دومی هم دختر بود دو سوم بهشت برای شماست و اگر سومی هم دختر بود شش دانگ بهشت برای شماست و بهشت برای شما واجب می‌شود و این نگاه دینی و قرآنی ما است. 

وی خاطرنشان کرد: امروزه اروپا که دم از حقوق زنان می‌زنند گرگ‌هایی هستند که برای رسیدن به مطامع و اهداف خود این موضوع را پیش می‌کشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات