نیکویی درگفت‌‌وگو با «بسیج»مطرح کرد

"مطالبات امام خامنه‎ای" محور برنامه‎های بسیج دانشجویی در سال جدید

مسوول بسیج دانشگاه فنی آذربایجان شرقی گفت: محور برنامه‎های سال پیش‎رو مطالبات رهبری معظم انقلاب درباره مسائل مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و.. خواهد بود که تلاش داریم حرکت ما در بسیج دانشجویی براین اساس باشد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۲۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

 محمد نیکویی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو آخرین اقدامات صورت گرفته بیان کرد: کرسی آزاد اندیشی، نشریه دانشجویی، تجمع دانشجویی دراعتراض به اظهارات ترامپ و فعالیت در ارتباط با راهیان نور از فعالیت‎های اخیرما در بسیج دانشجویی است.

مسوول بسیج دانشگاه فنی آذربایجان شرقی در ادامه این مطلب افزود: نشست‎های روشنگری و بصیرتی نیز طبق روال به صورت هفتگی در خوابگاه و در دانشگاه با موضوعات سیاسی چون تحقق فرآیند انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.

نیکویی در خاتمه عنوان کرد: محور برنامه‎های سال پیش‎رو نیز مطالبات رهبری انقلاب درباره مسائل مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و.. خواهد بود که تلاش داریم حرکت ما در بسیج دانشجویی براین اساس باشد، ضمن اینکه در ارتباط با مطالبه‎گری نیز تیمی تشکیل دادیم و سعی خواهیم کرد در سال جدید در راستای مطالبه از مسئولین محورهایی که مشخص کرده‎ایم به جد پیگیری کنیم.

ارسال نظرات