خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

مسئولان باید خالصانه و بی منت به مردم خدمت کنند

امام جمعه هشترود در آیین تجلیل از بازنشستگان کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با بیان اینکه مسئولان باید خالصانه و بی منت به مردم خدمت کنند، گفت: مردم قدردان خدمات ارائه شده از سوی مسئولان هستند.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۴۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی با بیان اینکه الگوی همه مسئولان در ارائه خدمت باید ائمه اطهار باشند، افزود: سیره اجتماعی اهل بیت در سیره خدمت و خدمت رسانی بی منت به آحاد مردم خلاصه شده است.

‍ وی ادامه داد: راهداران قوت قلب رانندگان و مسافران هستند چراکه حضور راهداران در جاده ها موجب می شود رانندگان بدون هیچ نوع ترسی و با آرامش خاطر در جاده های رانندگی کنند که ارزش کاری و تلاش راهداران خیلی بالاست.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: زحمات ویژه راهداران واقعا قابل تحسین و یک کار جهادی است و عظمت و تلاش راهداران را همه مردم با چشم خودشان می بینند و قدردانی می کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود هم گزارشی از عملکرد 11 ماهه این اداره ارائه و بیان کرد: در این مدت به بیش از 600 مورد استعلامات اداری پاسخگویی شده، 4 مورد پرونده صدور سند، 24 مورد جلسات دادرسی محاکم در شهرستان، اعطای 2 مورد  تسهیلات بافت فرسوده شهری، رفع تصرف از اراضی دولتی و ملی تقریبا 10 هزار متر مربع صورت گرفته است.

علیرضا اوشال گفت: در حوزه مربوط به عمرانی و ساخت و توسعه راه ها نیز با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال بطول 11 کیلومتر راه های روستایی اکیز کنبدی، قره جه قیه پناهی احداث و آسفالت ریزی شده است.

وی افزود: همچنین بازسازی و احداث پل مغامیر با هزینه ای بالغ بر6 میلیارد و 500 میلیون ریال، شروع عملیات خاکبرداری راه روستایی کماجری جهت احداث با مبلغ قرارداد اولیه 6 میلیارد ریال، شروع عملیات بازسازی پل های پیش تنیده روستاهای بایقرارود، بیک کندی، آغچه رود، ینگجه و سیف الدین با مبلغ قرار داد اولیه 30 میلیارد ریال و تسطیح و کمپکت مسیر راه روستای کله گرد بطول 2.5 کیلومتر ازدیگر اقدامات این اداره در حوزه عمرانی و ساخت و توسعه راه ها می باشد.

در این آئین از خدمات 34 ساله علیرضا اوشال که بازنشست شد و چند تن از بازنشستگان  پرسنل این اداره تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها