استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم همکاری مردم در ساماندهی و زیبایی شهر

استاندار لرستان گفت: گروه های اجتماعی و سمن ها در راستای فرهنگ تمیز نگه داشتن شهر پای کار باشند.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۲۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی در بازدید از ساماندهی ورودی‌های شهر خرم آباد اظهار داشت: مهمترین اقدامی که در آستانه ایام نوروز در استان شروع شده بحث پاکسازی و تمیز کردن ورودی‌‌های شهر بخصوص خرم آباد است.

وی افزود: علاوه بر کارهایی که در سطح شهر توسط مجموعه شهرداری و محیط زیست راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام داده در ورودی‌های شهر به طور خاص ساماندهی و پاکسازی می شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز به صورت جهادی و با همت عزیزان کار شروع شده و امیدواریم ورودی‌ها را به گونه ای پاکسازی و ساماندهی کنیم که در بدو ورود مسافر به شهر قضاوت اولیه آن، قضاوت یک شهر تمیز باشد، بیان داشت: بخشی از کار را به طور طبیعی توسط دستگاه‌ها انجام می گیرد اما کافی نیست چرا که توان و کارآیی ما در صورت همکاری نکردن مردم به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد دستگاه‌ها پاکسازی و تمیز کرده و بعد از آن مردم نخاله و زباله تولید کنند اتفاقی در ساماندهی و زیبا سازی منظر شهر نخواهد افتاد و همان وضعیت ادامه خواهد یافت.

خادمی به حضور گروه های اجتماعی و سمن‌ها تاکید کرد و گفت: با یک فرهنگ سازی مناسب در راستای اینکه اگر کسانی زباله تولید کنند و در جایی که درست نبود آن را رها کردند آنها را به مردم معرفی کنیم.

وی یادآور شد: شماره ماشین‌هایی که نخاله و زباله های خود را در مکان‌های ممنوعه تخلیه می کنند را به سامد استانداری و یا پلیس اعلام کرده که دوستان دادستانی و پلیس پس از پیگیری ماشین‌های متخلف را متوقف کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مردم نیز با گرفتن فیلم از کسانی که در راستای پاکسازی و تمیز نگه داشتن شهر رعایت نمی کنند و باعث بر هم زدن آرایش شهر می شوند می توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی برخورد کنند.

دکتر خادمی از مردم خواست که پای کار باشند و در زیبایی و ساماندهی ورودی‌های شهر کمک کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات