رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم

راهیان نور تداعی تفاوت نور و ظلمات در 8 سال دفاع مقدس است

بهرامی: آینده راهیان نور را بسیار روشن میبینم چون که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب با راهیان نور چگونگی راهیان ظلمات را به عینه در حال مشاهده هستیم.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۵۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خادم زائرین راهیان نور در گفتگویی بیان کرد: بزودی پس از آزادسازی کامل کشور سوریه راهیان نور را تا مشهد شهدای عزیزمان در سوریه و عراق گسترش خواهیم داد لذا از مسئولین انتظار داریم که به فکر گسترش هر چه بیشتر این مکان باشند.

دکتر علی بهرامی عمران در گفتگویی اظهار داشت: از دوازدهم اسفند ماه به یاد همه شهدا علی الخصوص شهدای مازندران و بویژه شهید رحیم کابلی عزیز که مسئول همین منطقه بودند جهت خادمی زائرین شهدا در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک حضور پیدا کردیم.

وی هدف از خادم الشهدایی را رهرو شهدا بودن و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا عنوان کرد و افزود: این مناطق دوران جنگ را به یاد ما می آورد؛ از مسئولین انتظار داریم که به فکر گسترش هر چه بیشتر این مکان باشند.

این خادم الشهدا گفت: شهید رحیم کابلی یک رزمنده تمام عیار و اهل عمل بود و در اینجا هم خادمان بخصوص جوانان بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زائرین شهدا هستند و هم افزایی خوبی بین خادمین جوان و پیکسوت در ادوگاه حاکم می باشد.

 بهرامی تصریح کرد: آینده راهیان نور را بسیار روشن میبینم چون که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب با راهیان نور و راهیان ظلمات را به عینه در حال مشاهده هستیم.

وی افزود: ان شالله کفر نابود خواهد شد و با نابودی گروه های تروریستی و دشمنان در سوریه راهیان نور را بصورت بین المللی در محل شهادت شهدای عزیزمان در کشورهای عراق و سوریه گسترش خواهیم داد.

وی در پایان عنوان کرد: ان شاالله حرکت بعدی ما به قلب اسرائیل است و بی صبرانه منتظر فرمان امام خامنه ای و ندای لبیک یا خامنه ای هستیم و آن روز دور نخواهد بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار