مردم نیازمند خدمات بسیج جامعه پزشکی هستند

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امروز مردم نیازمند خدمات بسیج جامعه پزشکی هستند و کارآمدی نظام، حضور مقتدرانه و دفاع یعنی اینکه مردم راضی باشند، همان‌طور که در حوزه نظامی ثابت کردیم تا امروز هم فکر دفاعی و هم توان دفاعی داریم.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۵۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی در آیین بزرگداشت روز ملی قشر و تجلیل از جهادگران بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل اظهار کرد: صف طویلی از مخالفان، معاندان، اراذل، اوباش و سلطنت‌طلبان در برابر انقلابیون ایستادند زیرا انقلاب اسلامی ضربه‌های سنگینی بر آنها وارد کرده است و  آنها هژمونی خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها ایران را ایالت پنجاه و یکم خود می‌دانستند و در هر زمینه ای که اراده می‌کردند تصمیم‌گیری مال آنها بود اما اکنون نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه جایی ندارند.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برای دشمنان بدیهی است که با چنگ و دندان در برابر انقلاب قرار بگیرند، گفت: انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و یک روز پس از آن دشمنی‌ها آغاز شد و درگیری های خود را در مناطق مرزی و غرب و شمال غرب آغاز کردند و یک جنگ جهانی را راه‌اندازی کردند.

این مسؤول ادامه داد: آنها پس از هشت سال نتوانستند به مراد خود برسند اما ما در ایران رشد کردیم و ایران همچنان سربلند است و عزت دارد و امروز بسیاری از بحران‌های منطقه را نمی‌توانند بدون ایران حل کنند.

رضایی با اشاره به پیشرفت ایران در زمینه پزشکی بیان کرد: در سال‌های 65 پزشکان زیادی را از بنگلادش، مالزی و هند داشتیم اما امروز نه تنها پزشکان متخصصی داریم بلکه حتی در زمینه دارو صادرکننده هستیم، اکنون در حوزه علمی مقام نخست را در منطقه و شانزدهم را در دنیا داریم و رشد علمی ایران 11 برابر دنیا است.

وی گفت: مشکلات بسیار زیادی را در اقتصاد داریم که اگر اعتماد به نفس داشتیم و از ظرفیت‌های انسانی به خوبی استفاده می‌کردیم بیشتر پیشرفت داشتیم اما این نیز قابل حل است و اگر مسؤولان به منویات رهبری در اقتصاد مقاومتی توجه کنند، این قابلیت رشد را داریم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: ما به‌طور تصادفی جنگ را مدیریت نکردیم و از عواملی استفاده کردیم و این واقعه را پیش بردیم؛ وقتی بسیج وارد دفاع شد و مردم پشتیبانی کردند به پیروزی‌هایی پی در پی رسیدیم و رشد کردیم، حضور آنها تعیین‌کننده بود، امروز نیز می‌بینیم دشمن چقدر راسخ است که  کمر انقلاب اسلامی را بشکند.

این مسؤول ادامه داد: دشمنی با ایران هنوز تمام نشده است و دشمن همچنان برای منطقه چشم طمع دوخته است و می‌خواهد هر طوری شده کشورمان را به جایگاه پیش از انقلاب برگرداند.

رضایی بیان کرد: امروز قدرت، قدرت اراده‌ها است و هر کشوری که اراده داشته باشد پیروز میدان است.

وی با اشاره به اهمیت کار بسیج جامعه پزشکی در کشور ادامه داد: سلامت جامعه برای همه است، باید بسیج جامعه پزشکی مثل گذشته پای کار بیاید و باید لبخند رضایت را روی لبان مردم بنشانیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: امروز مردم نیازمند خدمات بسیج جامعه پزشکی هستند و کارآمدی نظام، حضور مقتدرانه و دفاع یعنی اینکه مردم راضی باشند، همان‌طور که در حوزه نظامی ثابت کردیم تا امروز هم فکر دفاعی و هم توان دفاعی داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها