مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان:

توسعه پایگاه‌های علمی و پژوهشی مساجد به ۱۳ پایگاه در سطح لرستان

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان گفت: توسعه پایگاه‌های علمی و پژوهشی به ۱۳ پایگاه در سطح استان و ایجاد دو شرکت دانش‌بنیان ازجمله فعالیت‌های جدیدی هستند که در برنامه‌های سال ۹۷ گنجانده‌شده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

مهدی رحیمی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با اشاره به اینکه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان در سال ۹۶ از ۲۹ طرح در مراکز رشد و حمایت این سازمان حمایت بلاعوض، مشاوره‌ای و کار گروهی داشته اظهار داشت: مهم‌ترین فعالیت ما راه‌اندازی کارگروه گردشگری در استان جهت هم‌افزایی بیشتر در خصوص پیشرفت و توسعه استان است.
وی افزود: در پایگاه‌های علمی و پژوهشی مساجد در سال ۹۶ فعالیت‌های همچون برگزاری کلاس‌های تقویتی، ایجاد هسته‌های علمی، سخنرانی‌های علمی، و کارگروهی طب سنتی، گیاهان دارویی، نانو و پلاسما در شهرستان‌های بروجرد، دورود و الیگودرز صورت گرفته است.
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان ضمن ابراز امیدواری در راستای کمک به تفکر ناب بسیجی جهت تبدیل علم به ثروت پایدار برای مردم با همکاری ادارات مربوطه بیان کرد: کسر خدمت سربازی را برای فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی در سال ۹۶ و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با دانشگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه صورت گرفته است.
وی افزود: توسعه پایگاه‌های علمی و پژوهشی به ۱۳ پایگاه در سطح استان، ایجاد و راه‌اندازی کلینیک صنعتی استان، راه‌اندازی کلینیک عمران، تجمیع کلیه جشنواره‌های علمی؛ راه‌اندازی مرکز حمایت از تحقیقات گردشگری استان، تقویت مراکز رشد سازمان، تسریع روند کسر خدمت سربازی مخترعین و پژوهشگران تحصیلات تکمیلی، افزایش طرح‌های حمایتی بلاعوض به میزان ۲۰ درصد و ایجاد دو شرکت دانش‌بنیان ازجمله فعالیت‌های جدیدی هستند که در برنامه‌های سال ۹۷ گنجانده‌شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات