مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

لزوم بازخوانی جعبه سیاه مدیریتی کشور در خصوص بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: جعبه سیاه مدیریتی کشور در خصوص بازنشستگان باید بازخوانی شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۵۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جمشید تقی‎زاده امروز در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان شهرستان بروجرد با بیان اینکه سیاست‏‎های تدوین شده در راستای خدمات‎دهی به قشر بازنشستگان باید تغییر یافته و اصلاح شوند اظهار کرد: حرکت در راستای فقرزدایی، ایجاد عدالت و رسیدگی به محرومان جامعه در اولویت کاری وزارت تعاون قرار دارد.
وی عنوان کرد: اکنون زمان مدیریت جهادی است، بنابراین باید با کار بیشتر امید مردم و جامعه بازنشستگان را افزایش دهیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس زمینه بسیار خوبی برای رسیدگی به محرومان فراهم شود و افزود: در شرایط کنونی با فکر و ایده‎های نو در خصوص بازنشستگان و با هدف رفع بسیاری از مشکلات این قشر به کار گرفته شده و اجرایی شود.
تقی‎زاده خاطر نشان کرد: رفع مشکلات معیشتی، بهداشتی، درمانی و دیگر مسائل و مشکلاتی که جامعه بازنشستگان با آن‎ها درگیر هستند، نگاه ویژه و جدی را می‎طلبد.
وی با تاکید بر اینکه جعبه سیاه مدیریتی کشور در خصوص بازنشستگان باید بازخوانی شود، تصریح کرد: یکی از برنامه‎هایی که برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته‎ایم، این است که همه وزراتخانه‎ها خدمات ارائه شده به شاغلان را به این قشر نیز ارائه کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه نباید سالمندی با فقر و محرومیت همراه باشد، ادامه داد: بر این اساس باید مسائل معیشتی بازنشستگان مورد توجه جدی قرار گرفته و از سویی خدمات مطلوب و در خور توجهی به این قشر ارائه شود.
تقی‎زاده گفت: یکی از برنامه‎های محوری ایجاد خانه امید در نقاط مختلف کشور و بسترسازی برای ارائه و عرضه خدمات متنوع به بازنشستگان است، در این راستا امروز کلنگ خانه امید در بروجرد به زمین زده می‎شود.
وی بیان کرد: می‎کوشیم که خانه امید بروجرد در سازه‎ای با کیفیت و با برخورداری از امکانات مورد نیاز در حداقل زمان ممکن بروجرد احداث شده و خدمات مورد نیاز بازنشستگان را به این قشر ارزشمند ارائه دهد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در اسرع وقت حوزه‎های مختلف ظرفیتی موجود در بروجرد توسط یک تیم کارشناسی احصاء می‎شوند، تا به دنبال آن و با بهره‎گیری از توان مدیران و مسوولان این شهرستان زمینه برای سرمایه‎گذاری در بروجرد فراهم شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات