برای شفای عاجل همسر و مادر 4 شهید یزدانخواه دعا کنید

حاجیه خانم شهربانو ثمنی همسر و مادر 4 شهید یزدانخواه این روزها در بستر بیماری است، برای شفای عاجل این ام‌الشهدا دعا کنید.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۸۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حاجیه خانم شهربانو ثمنی همسر شهید نوروزعلی و مادر 4 شهید یزدانخواه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری است که در طول درمان بارها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند و بیش از پیش به دعای هموطنان احتیاج دارند.

ام‌الشهدا ثمنی در روز جمعه توسط خانواده به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کرده که وضعیت مطلوبی نداشته و بلافاصله توسط اکیپ اورژانس معاینه و وضعیتش به اطلاع پزشک متخصص داخلی گزارش داده شد، دکتر صدرایی پزشک معالج ایشان از اقدامات اولیه و احیای بیمار خبر داد و گفت: بیمار در دو مرحله تحت عمل جراحی نسوخ مرده و زخم بستر قرار گرفتند که مراحل ادامه کار در آینده ادامه دارد.

پسر بزرگ حاجیه خانم ثمنی در این باره گفت: مادرم 5 ماهه بود که مادر بزرگوارش از دنیا رفت و پدرش او را به تنهایی بزرگ کرد، بعد از ازدواج دو تن از فرزندانش به نام‌های طوبی و خدیجه در سال 1357 به شهادت رسیدند و پسرانش رحیم و قربانعلی به همراه پدر نیز در دوران دفاع مقدس جام شهادت را سر کشیدند.

 

 

در طول زندگی مادرم متحمل سختی و بیماری‌های فراوانی بود، به‌طوری که سه سال پیش مورد عمل جراحی مغزی قرار گرفتند، پس از عمل، دیگر سلامتی قبل را به‌دست نیاورده و رفته رفته زمین‌گیر شدند تا جایی که به زخم بستر دچار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها