فرمانده سپاه استان البرز:

«ما توانستیم» شعار سال راهیان نور نیست بلکه شعور است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به «ما توانستیم» شعار سال راهیان نور گفت: برای اینکه اثبات کنیم ما توانستیم اول باید آن را باور کنیم و این فقط یک شعار نیست بلکه یک شعور است و باید معرفت به این موضوع پیدا کنیم.آمریکا خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۹۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در حاشیه حضور در مناطق عملیاتی خوزستان در جمع زائران استان البرز در پادگان شهید کلهر اندیمشک اظهار داشت: هر ساله در حماسه بزرگ راهیان نور شاهد یک رویش جدید هستیم. این رویش جدید به برکت خون شهدا است زیرا خود شهیدان همه را به حضور در مناطق عملیاتی دعوت می‌کنند.

«ما توانستیم» شعار سال راهیان نور نیست بلکه شعور است

 

وی با بیان اینکه هر کدام از یادمان‌های شهدا حال و هوای خاص خود را دارد، عنوان کرد: راهیان نور چه از لحاظ کیفی و کمی رو به تعالی است که در این راستا تلاش دوستان زیادی مخلصانه تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به یادمان‌های دفاع مقدس افزود: اینجا محل خلوص، عبادت، جهاد، شهادت و جایی هست برای همه کسانی که می‌خواهند از گذشته شهدا، جانبازان و ایثارگران خبری داشه باشند زیرا کاری که دیروز آن‌ها انجام دادند برای امروز ما می‌تواند الگوی خوبی باشد.

سردار مولایی با بیان اینکه دشمن همیشه از همین استواری ملت ایران در هراس بوده است اظهار کرد:ایران اسلامی در طول تاریخ عمر خود حتی لحظه ای از حمایت و همدلی مردم بی بهره نبوده است و همواره مردم ایران حامی انقلاب بوده‌اند و نسلهای آینده نیز به گذشتگان خود تاسی خواهند کرد.

مولایی تصریح کرد: آمار زائران راهیان نور هر سال افزایش می‌یابد که باید به خاطر استقبال مردم از این حرکت عظیم از خداوند متعال، حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای والامقام تشکر کرد.

وی با اشاره به «ما توانستیم» شعار سال راهیان نور گفت: برای اینکه اثبات کنیم ما توانستیم اول باید آن را باور کنیم و این فقط یک شعار نیست بلکه یک شعور است و باید معرفت به این موضوع پیدا کنیم.آمریکا خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال این حرکت عظیم فرهنگی در کشور و دنیا افزود: رسانه‌ها باید پای این فرهنگ ایستادگی نمایند و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا مخابره کنند.

مولایی در پایان با اشاره به حضور زائرین راهیان نور از30 کشور دنیا برای زیارت یادمان‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این حضور فراملّی، نشانگر حقیقت جنگ و حق بودن دفاع مقدس ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها