خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی؛

همکاری دوستانه کشورهای منطقه؛ مانع از دخالت کشورهای خارجی

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان گفت: همکاری و روابط دوستانه کشورهای منطقه براساس احترام متقابل می‌تواند موجب جلوگیری از دخالت کشوهای فرامنطقه‌ای شود و در این راستا مناسبات اقتصادی موضوع مهمی است که می‌تواند اسباب تحکیم روابط را فراهم کند.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۲۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، احمد علیرضابیگی در این دیدار با ابراز خرسندی از همکاری های دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه، افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران در راستای احترام به حقوق کشورها و حفظ تمامیت ارضی آنها است.

وی ادامه داد: این سیاست دایمی ما است و با هر اقدام که سبب فرسایش دولت ها و محدودیت مرزها باشد مخالفت می‌کنیم.

بیگی اضافه کرد: به طریق اولی، گرجستان هم از این سیاست مستثنی نبوده و بطور دایم بر آن تاکید داریم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: همکاری و روابط دوستانه کشورهای منطقه براساس احترام متقابل می‌تواند باعث جلوگیری از دخالت کشوهای فرامنطقه‌ای شود و در این راستا مناسبات اقتصادی موضوع مهمی است که می‌تواند اسباب تحکیم روابط را فراهم کند.

بیگی بیان کرد: لازم می دانم اهمیت به رفع موانع بانکی و توسعه همکاری های بین بانکی اشاره کنم که در پیشرفت و توسعه همکاری‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند، انتظار داریم شما هم به عنوان یک مطالبه از دولت، در حمایت از صاحبان سرمایه این موضوع را دنبال کنید.

وی بر حمایت‌ها و پیگیری اعضای گروه های دوستی پارلمانی دو کشور از موضوعات مطرح شده طی این سفر و فراهم کردن بستر همکاری‌ها در حوزه‌های گوناگون تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها