خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه:

مسئولان در رفع مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته باشند

امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمزجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب مبنی بر حرکت در مسیر رفع مشکلات جامعه گفت: مسئولان و مدیران دستگاه ها باید در رفع مشکلات مردم اهتمام و تلاش بیشتری انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۰۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: مشکلات موجود جامعه و کشور، مشکلاتی حل نشدنی نبوده و برای مرتفع شدن آنها نیاز به تلاش بیشتر همه آحاد مردم و مسئولان است.
وی ادامه داد: تمامی مشکلات موجود در کشورمان از جمله مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ناشی از سوء مدیریت ها و عدم تدبیر مناسب در دستگاه هاست.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: در راستای رفع دغدغه ها و مشکلات موجود، همه آحاد مردم به ویژه مدیران باید به وظایف خود در قبال جامعه عمل کرده و احساس مسئولیت کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فراررسیدن عید نوروز گفت: خانواده ها از خرید های اضافی، چشم هم چشمی ها، تجمل گرایی و اسراف پرهیز کنند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: تجمل گرایی و اسراف در خریدها برای منازل به ویژه در آستانه سال جدید، فرهنگی غلط در جامعه بوده که به وسیله برخی افراد مرفه ترویج شده و دیگر خانواده ها را دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی می کند.
وی با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام هادی (ع) با اولین روز عید نوروز اضافه کرد: اگر در این روز مرتکب گناه و معصیتی نشویم، در حقیقت حرمت این امام و ائمه معصومین (ع) را پاس داشته ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها