درآمد نفتی به سرمایه ماندگار تبدیل شود

امام جمعه فرادنبه گفت: باید درآمدهای نفتی به سرمایه ماندگار تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۶۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های آخرین نماز جمعه فرادنبه در سال ۹۶ با اشاره به فرارسیدن نوروز تاکید کرد: سال نو  در طبیعت تحول ایجاد می شود و انسان هم عضوی از طبیعت است و شروع حیات اجتماعی دوباره در جامعه است.

وی در بخش دیگری طی سخنانی گفت: امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به کار و خدمت مسئولین نیاز دارند.

وی با بیان این که مردم گرفتار هستند، گفت: دیگر زمان فلان حزب و فلان گروه سیاسی و سیاسی کاری گذشته است، باید تنها به فکر خدمت به مردم، فارغ از تعلقات جناحی و سیاسی بود.

خطیب جمعه فرادنبه  به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در جمع اعضا مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: گره کار مسئولان ما اعتقاد ضعیف نسبت به عنایات خداوند است، اگر بنده باشیم، خداوند به کمک ما می آید، همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی به کمک ما آمد.

علیخانی در بخش دیگری از سخنان  خود  به ۲۹اسفند ماه و سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: باید در آمد نفتی به سرمایه ماندگار تبدیل شود، با خام فروشی چه افتخاری داریم، تا صنعت نفت ما مثل دیگر پیشرفت های ما رشد نکند، تحریم وجود دارد، اکتشاف و استخراج ، یک حرکت ابتدایی و بی برکت است، هر چند در اختیار ما باشد.

وی در پایان بار دیگر از مردم زحمتکش فرادنبه خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند چرا که بحران شدید اب شرب وجود دارد و همه باید کمک کنیم که مانند سنوات گذشته دچار جیره بندی و قطعی های طولانی مدت نباشیم .

ارسال نظرات