فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول ا...(ص) تاکید کرد:

نیروهای جهادگر بسیجی در هر عرصه ای وارد شوند، موجب عزت، اعتلای جامعه و رضایت‌مندی مردم خواهند شد

سردار اسدالهی، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول ا...(ص) با تاکید بر لزوم تسریع در اسکان دائم اهالی مناطق زلزله‌زده ی استان کرمانشاه، گفت: نیروهای جهادگر بسیجی در هر عرصه ای وارد شوند، موجب عزت، اعتلای جامعه و رضایت‌مندی مردم خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۲۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردارحسین اسدالهی در آیین افتتاحیه دو باب منزل مسکونی دائمی در روستای بازگیر از توابع شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت:‌ وقوع زلزله اخیر در منطقه و تبعات آن بر همگان مشخص است ولیکن مدیریت بحران و بازسازی این مناطق از خود این رویداد، بسیار حساس تر و حائز اهمیت بیشتری است.

اسدالهی خاطرنشان کرد: واقعه ی زلزله اخیر در حقیقت اقشار گوناگون جامعه را مورد امتحان الهی قرار داد لذا بر همگان واجب و لازم است برای بهبود اوضاع و شناسایی و رفع مشکلات موجود در منطقه، هرگونه خدمتی که در خور شان مردم این استان به ویژه شهرستان سرپل ذهاب است ارائه دهند.

این مسؤول یادآور شد: مناطق زلزله‌زده غرب کشور و دشت‌ذهاب یادگار سال‌های دفاع مقدس است و مردم غیور این مرز و بوم سال‌ها پیش دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و مؤلفه اقتدار بودند، همچنین بخش اعظمی از هزینه ی امنیت کشور را پرداخته اند، لذا خدمت به آنان لطف نیست، بلکه به منزله ادای دِین است.

وی تاکید کرد: اکنون بیش از 120 روز از زلزله اخیر استان کرمانشاه گذشته و شایسته نظام اسلامی این بود که در این روزشمار، تعداد قابل توجهی از این منازل مسکونی توسط مسئولین ذیصلاح ساخته شده و در اختیار ساکنین آن قرار می گرفت اما ارزیابی اینکه خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسئولین به نحو شایسته ای صورت گرفته یا خیر باید در جلسه ای کارشناسی، مورد ارزیابی قرار گیرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول ا...(ص) با اشاره به اینکه امروزه گروه‌های جهادی ولایت‌مدار وارد عرصه میدان جهادی شده اند، گفت: دغدغه ی همه این نیروهای مخلص و زحمتکش، جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» درخصوص رسیدگی عاجل به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خدمت به کشور است نه آنکه همچون برخی مسئولین، عکس سلفی بگیرند و به دیگران نیز عتاب و خطاب کنند که چه خدماتی برای منطقه زلزله‌زده شهرستان انجام شده است.

اسدالهی ادامه داد: در این مدتی که نیروهای جهادی بسیج سازندگی در منطقه حضور داشته اند لحظه‌ای از مشکلات مردم غافل نبوده و نیستند و تاکنون ثابت کرده اند چنانچه نیروهای مخلص جهادگر بسیجی در هر عرصه ای از عرصه های خدمت به مردم وارد شوند، خروج آنان با عزت، اعتلای جامعه و رضایت‌مندی مردم کشور همراه خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه نیروهای جهادی حاضر در منطقه از سراسر کشور هستند، افزود: بخشی از نیروهای جهادی، شامل رزمندگان دوران دفاع مقدس، دانشجویان، بسیجیان، طلاب و روحانیون مدافع حرم، پاسداران بازنشسته، نوجوانان و جوانان دهه‌ 60 و 70 و حتی افرادی هستند که نسل انقلاب را درک نکرده اند ولی اینگونه از مرام و مسلک شهدا آموخته اند که در هر عرصه ای با هدف پشتیبانی از ولایت فقیه وارد عمل شوند و به عنوان الگو و اسوه برای ادامه ی این مسیر تلاش کنند.

سردار اسدالهی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی بیشتر به زلزله‌زدگان روستاها و اهالی مناطق محروم، افزود: ان‌شاءا... روزهای بهتری در پیش روی کرمانشاه خواهد بود لذا نیاز ما به حضور گسترده ی نیروهای جهادگر در صحنه سازندگی همچنان پابرجاست چرا که منازل مسکونی این مناطق باید هرچه سریعتر با همت و تلاش شبانه روزی جهادگران و بسیجیان جان برکف با قوت هرچه تمام تر ادامه یابد.

در پایان فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول ا...(ص) اظهار داشت: رخداد زلزله ی اخیر در واقع فرصتی شد تا به محرومان نیازمند این مناطق که تا قبل از وقوع زلزله نیز به انواع معضلات و محرومیت‌ها گرفتار بودند، رسیدگی شود لذا ساخت هر واحد مسکونی، در حقیقت نه تنها گامی برای جلب رضایت الهی و کسب توشه آخرت است بلکه اینگونه خدمات موجبات موفقیت و سرافرازی روزافزون کشورمان را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات