مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

هیچ گونه نگرانی بابت تامین میوه در ایام تعطیلات وجود ندارد

براساس تدابیر اتخاذ شده سیب و پرتقال به مقدار کافی در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و هیچ گونه نگرانی بابت تامین میوه در ایام تعطیلات وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از آغاز توزیع میوه شب عید در استان زنجان خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه ایام پایانی سال و مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، توزیع میوه شب عید شهروندان زنجانی از روز چهارشنبه 23 اسفند ماه جاری در سراسر استان به طور همزمان آغاز شده است.

عبدالله جعفری افزود: قیمت هر کیلوگرم سیب توزیعی در استان را یک هزار و 800 تومان و قیمت پرتقال توزیعی را یک هزار و 600 تومان می باشد.

وی اظهار داشت: امسال 67 غرفه در سراسر استان مسئولیت توزیع میوه ایام پایانی سال را بر عهده دارند به طوری که 37 غرفه از این تعداد در شهر زنجان مستقر است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: امسال علاوه بر غرفه های عامل توزیع، 23 تعاونی مصرف ادارات نیز در توزیع میوه شب عید شهروندان زنجانی مشارکت دارند.

جعفری افزود: امسال میوه های توزیعی به صورت خالص فروشی در اختیار مردم قرار می گیرد و لذا ضروری است شهروندان موقع خرید از کسر وزن سبد از وزن کل میوه اطمینان حاصل کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی یا عدم رعایت خالص فروشی، می توانند مراتب را به سامانه بازرسی اتاق اصناف استان و یا سامانه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به شماره «124» گزارش کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: براساس تدابیر اتخاذ شده سیب و پرتقال به مقدار کافی در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و هیچ گونه نگرانی بابت تامین میوه در ایام تعطیلات وجود ندارد.

عبدالله جعفری افزود: توزیع میوه بر اساس نیاز و مطابق نظر کمیته راهبری به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات