فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا :

لزوم تبیین نقش‌آفرینی لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس برای جوانان

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به رشادت های رزمندگان مازندران در دوران دفاع مقدس گفت: نقش لشکر ۲۵ کربلا قابل ملاحظه بوده که باید برای جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۷۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌هایی که در همه مقاطع زمانی می‌شود از آن نام برد دوران بسیار زیبا و پرمرارت دفاع مقدس است اظهار کرد: عده قابل ملاحظه‌ای از فرزندان این کشور در برابر بزرگ‌ترین تهدیدات نظامی دشمنان انقلاب وارد میدان شدند و مقابله کردند که حاصل این حماسه حفظ خاک، نظام و انقلاب، صدور انقلاب اسلامی و نهایتا قطع دست بیگانگان از این خاک پربرکت ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی آمده بودند که با تحمیل جنگ تمام عیار نظام ما را ساقط بکنند و جلوی پیروزی و پیشرفت انقلاب ما را بگیرند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با بیان اینکه آمریکا با چراغ سبز به صدام و کمک همه کشورهای غربی و حتی شورای امنیت خواست در مقابل انقلاب اسلامی موفق باشد اما ملت بزرگ ایران با جوانان برومندش، رهبری حضرت امام (ره) و یاران صدیقش در آن دوران سخت در مقابل تهدیدات و حملات نظامی دشمن از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و حاصل آن مقاومت هشت ساله شهدای عظیم‌الشان، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که همه به میدان آمدند تا مانع از پیروزی و موفقیت‌های دشمنان ما بشوند.

رستمیان گفت: یگان‌های مختلفی در این موفقیت‌ها نقش داشتند که نقش ویژه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا قابل ملاحظه بوده که باید برای جوانان تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها