خبرهای داغ:
در 11 ماهه سال 96 انجام شد؛

کمک 18 میلیارد تومانی حامیان آذربایجان شرقی به ایتام و فرزندان محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه امسال کمک های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در 11 ماهه امسال 18 میلیارد و 184 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا این فرزندان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۳۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان نیازمند طرح محسنین، افزود: 22 هزار و 581 حامی فعال نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از حدود 12 هزار یتیم طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: اکنون بیش از 11 هزار حامی فعال طرح محسنین حمایت از هفت هزار و 692 فرزند نیازمند را در استان آذربایجان شرقی بر عهده‌دارند.

شریف بابیان اینکه حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت را رفع کنند، اظهار کرد: حامیان طرح محسنین در 11 ماهه امسال شش میلیارد و 992 میلیون تومان به فرزندان نیازمند کمک کردند.

وی با اعلام اینکه 11 هزار حامی فعال طرح اکرام ایتام، چهار هزار و 307 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند، گفت: این حامیان در 11 ماهه امسال 11 میلیارد و 191 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

شریف گفت: در آستانه سال نو تلاش می‌کنیم با کمک خیران و نیکوکاران استان آذربایجان شرقی نیازهای شب عید ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند را تأمین کنیم تا سال جدید را با شادی آغاز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها