مدیر کل ستاد تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هرکس باید در زمینه تبلیغ دین نقش جهادی ایفاء کند

هرکس باید در زمینه تبلیغ دین نقش جهادی ایفاء کند چون جنگ امروز جنگ نفوذ و ناتوی فرهنگی است بنابراین در بحث تعمیق فرهنگ دینی تکلیف ما بسیار بزرگ است.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ستاد تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم معارفه حجت الإسلام حسن محمدی رئیس ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان طارم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز، گفت: شایسته است به سالروز وفات حضرت امام هادی(ع) و وفات حضرت زینب(س) در این ایام توجه ویژه شود.

حجت الإسلام مسعود صفیاری با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در جامعه افزود: هرکس باید در زمینه تبلیغ دین نقش جهادی ایفاء کند چون جنگ امروز جنگ نفوذ و ناتوی فرهنگی است بنابراین در بحث تعمیق فرهنگ دینی تکلیف ما بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد باید به سمت جامعه ایمانی بروید که درد امروز جامعه است.

مدیر کل ستاد تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ایشان آسیب های اجتماعی را به زلزله تشبیه کرده است باید تلاش شود تا به آرامش فرهنگی برسیم و آرایش دفاعی مستحکمی در برابر دشمنان داشته باشیم.

صفیاری افزود: نسخه و چارچوب فرهنگی ما در قرآن و روایات است گفتنی است لایحه خشونت علیه زنان در مجلس سرتاسر سکولاری است چون از منظر قرآن زن موجودی دارای شخصیت و مقام ارزنده است.

در ادامه امام جمعه طارم نیز در این مراسم گفت: در تبلیغ باید به چهار چیز توجه شود که زمان، مکان، موضوع و مخاطب از جمله این موارد است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور در ادامه حجت الإسلام حسن محمدی را فردی جهادی توصیف کرد و افزود: طبیعت کار مدیریتی اینست برای دسترسی به سیستم سازمانی جا به جایی بر حسب چارچوب صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: ستاد تبلیغات اسلامی نهادی حقوقی است که در چارچوب سیاست های مقام معظم رهبری اداره می شود.

گفتنی است، مراسم معارفه حجت الإسلام حسن محمدی رئیس ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان طارم با حضور حجت الإسلام مسعود صفیاری مدیرکل ستاد تبلیغات اسلامی استان زنجان و هیئت همراه و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در شهر آببر برگزار شد.

 

ارسال نظرات