خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس:

الگو برداری از سیره شهداء در راهیان نور تحقق می یابد

کد خبر: ۹۰۰۱۲۵۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور این شهرستان گفت: شهداء مایه عزت و افتخار این ملت هستند و ما باید با شور و شعور لازم فرهنگ و سیره ای که شهیدان با آن به مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب پرداختند را فرا گرفته و آن را در سطح جامعه و نسل جوان گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل تصریح کرد: این اردوها سبب می شود تا نسل جوان جامعه با تاریخ مقاومت مردم مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس افزود: بیشترین سفارش شهداء در خصوص پشتیبانی از ولایت فقیه در هر برهه از زمان و حفظ حجاب خانواده ها بوده است گفت: حفظ حجاب برای خواهران شرکت کننده و نمازاول وقت خیلی مهم است چرا که باید ما به عنوان نیت درونی به آن اعتقاد راسخ داشته باشیم.

 وی بابیان اینکه شهدا الگوی جامعه انسانی هستند خاطر نشان کرد : سیره عملی شهداء  می تواند ما را در برابر تهاجم فرهنگی غرب بیمه کند و دشمن در تلاش است تا خاطرات دفاع مقدس را ازما بگیرد چرا که با این کار می تواند فرهنگ جهاد و ایثار را از جامعه کنونی حذف نموده و به هدف نهایی خود که عبارت است از بین بردن ایمان و اعتقاد جوانان ما به اینکه شهادت و ایثار معنا و مفهومی نداشته و ندارد و هرچه هست در این تعلقات دنیوی است برسد.

وی در پایان با این عنوان که هویت انقلابی و عاشورایی ما متاثر از فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: جوانان عاشورایی زمینه صدور تفکرات شهدایی و انقلاب اسلامی را در سرتاسر عالم فراهم می کند.

 

ارسال نظرات